wtorek, 24 czerwca 2014

Przemyślenia (?) Caroline.

Każdy ma prawo popełniać błędy.
Każdy ma prawo pogubić się we własnym życiu.
Ale co jeśli już dawno się zgubiło?
Jest z tego jakieś wyjście?
Można próbować walczyć.

Ale co jeśli już nie ma siły na walkę?
Można poczekać, aż samo się rozwiąże.
Ale co jeśli nie ma czasu aby na to czekać?
A co jeśli się nie rozwiąże?
Można zrobić wiele rzeczy.
Ale co jeśli żadna z nich nie jest słuszna?
Można płakać.
Ale co to nam da?
Można szukać oparciu w innej osobie.
Ale co jeśli takiej osoby się nie ma?
Można próbować uciekać.
Ale co jeśli droga nam się skończy?
Jest wiele sposobów żeby uciec przed bólem.
Ale co jeśli żaden z nich nie jest poprawny?
♥♥♥
Do głowy przyszło mi... to coś..
Nie.
To nie jest żaden OS, ani nic innego.
To są tylko takie jakby moje przemyślenia.
Nie podoba się to nie komentuj.
W tym poście po prostu pokazałam wam moje przemyślenia.
To tyle.
Trzymajcie się.
Caroline Blanco.

10 komentarzy:

  1. Bardzo mądre przemyślenia.
    Jeszcze nigdy nie myślałam w ten sposób. Mam nadzieję że będzie więcej takich postów!
    Ps. Kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy będą jeszcze takie posty :)
      Next rozdziału jutro (25.06.2014) :)

      Usuń
  2. Te przemyślenie są piękne i bardzo prawdziwe.
    I jak Ty możesz nadal zaprzeczać, że nie jesteś mądrą osóbką?

    Kinga Blanco

    OdpowiedzUsuń
  3. Te przemyślenia są twoje i prosto z serca.
    Każde twoje słowo to ziarenko prawdy.
    Pozdrawiam cię z całego serca
    Dove

    OdpowiedzUsuń
  4. <3
    Tak przy okazji Ci powiem:
    Niesamowity blog!
    Dziękuję, że podałaś mi adres w kom'ie, bo tak się zaczytałam, że w 2 godziny skończyłam wszystko <3
    Czekam na next i....
    Piękny jest ten post
    Ty to masz talent ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥
      Cieszę się, że podoba Ci się moje opowiadanie :***
      Ty też masz ogromny talent <3
      Przed chwilą właśnie czytałam twoje opowiadanie ;d
      Trzymaj się ;**

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz.
Te wasze wszystkie komentarze wywołują u mnie uśmiech na twarzy i zachęcają do dalszego pisania ♥
Dziękuję ♥