środa, 16 lipca 2014

Prologue [Life is brutal...]

W Mystic Falls mieszka piękna siedemnastoletnia dziewczyna o imieniu Elena. Ma dwoje rodziców, ale mieszka tylko z bratem Jeremim i tatą, ponieważ jej rodzice wzięli rozwód. Ma również dwie wspaniałe przyjaciółki - Kinge i Caroline. Właśnie zaczyna się nowy rok szkolny. Nowy rok który kryje wiele tajemnic...

♥♥♥
Cześć :)
Pamięta ktoś jeszcze o mnie? :)
Przychodzę z nową historią :)
Jak zauważyliście nie jest to historia o Violetcie :)
Ale mam nadzieję, że ta historia spodoba wam się tak bardzo jak tamta :>
Rozdział dedykowany Kindze Blanco i Li Comello ♥
Kocham was ♥
♥♥♥
Kiedy kolejny rozdział?
Sama nwm :>
Jak napiszę to wrzucę :]
A nazwa opowiadania jest po to żeby rozróżniać z której historii został dodany rozdział :)
Wiem, że nazwa jest dziwna, ale w tym momencie nie umiałam wymyślać innej :]
Zakladka "bohaterowie" zostanie zaaktualizowana po moim powrocie do Polski :>
A teraz.. trzymajcie się kochani :** ♥
Adios :*

11 komentarzy:

  1. Moja kochana dziękuję za dedykacje <3
    Jesteś wspaniała - wiem, że teraz miałaś problem, bo trochę zacięłaś się w pisaniu, ale jednak udało Ci się napisać ten prolog mojej wyczekiwanej historii. Moje imię i jeszcze będe z tym cudem xD. Wszystko happy :D. Prolog piękny, bardzo mi się podoba i już nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału. Lece nadrobić tamtą historię, która również jest wspaniała <3

    Kinga Blanco

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha...zal. czemu nie o Violetcie ? :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz czytając ostatnia notkę i myśląc o nowej historii wiedziałam, że bd miała coś związanego z Eleną ;p Takie przeczucie xD
    Które ostatnio pojawia się coraz częsciej i zaraz po tym spełnia. ;-; Czasami to te moje największe obawy ;<
    Prolog cudny ;*
    Wiesz jak ja chce założyć blog o tvd to nagle pojawia sie pełno podobnych historii :3 xd
    Czekam na rozdzialik ;*

    ~ Alla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze przeczuwałaś :d xDD
      Dziękuję. :**
      Zakładaj tego bloga o tvd! ♥

      Usuń
  4. Sialalala przychodzi Kosiarka, żeby Puzia miała "wtf" w oczach :D Prolog zajebiaszczy <333 Pisaj mi tu 1! ;>

    Pozdrawiam :*

    Nicol <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się zdziwiłam :o xDD
      Kosiarka <3333
      Dziękuję <3
      Nie chce mi się pisać xDD
      Więc rozdział będzie dopiero po moim powrocie do Polsku xDD

      Usuń
  5. Boski..
    dalej idę czytać.. :*

    Kocham.. <3
    Kamila. :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz.
Te wasze wszystkie komentarze wywołują u mnie uśmiech na twarzy i zachęcają do dalszego pisania ♥
Dziękuję ♥