środa, 28 maja 2014

Jeżeli ten blog coś dla ciebie znaczy to to przeczytaj...

Przychodzę do was z pewną informacją.
Od jakiegoś czasu bardzo poważnie zastanawiam się nad tym blogiem.
A nad czym dokładnie?
Usunięciem, ... być może zawieszeniem.
Czemu?
Powody są proste.

Mimo, że blog ma pół roku to wyświetlenia ciągle spadają, a liczba komentarzy powoli maleje...
Teraz pewnie myślicie. "Jaka idiotka". Możecie mówić o mnie co chcecie. Nie chcę tego robić, ale niedługo może to być konieczne.
Zresztą to nie jest tylko problem związany z blogiem.
Mam wiele problemów.
Przeprowadzka, problemy osobiste, lekkie problemy zdrowotne, okropne oceny..
Dużo by wymieniać.
Kocham pisać, ale nie wiem czy mam po co, dla kogo zostawać.
Pisać dla samej siebie?
Bez sensu.
Jeżeli moje problemy nie ustaną to niestety będę musiała zawiesić bloga..
Zwlekałam z napisaniem tej notki.
Czemu?
Zawsze, gdy zaczynałam go pisać w moich oczach pojawiały się łzy.
Teraz jest tak samo.
Kocham pisać i trudno jest mi zostawić tego bloga.
Jeszcze go nie zostawiłam, a i tak mam wyrzuty sumienia..
Zrozumcie mnie.
Nie chcę zostawiać dla samej siebie. 
Nie chcę tracić czasu na rozdziały których i tak nikt nie czyta.
Po prostu nie chcę was zawieść jeśli któregoś dnia przejrzę na oczy i w końcu podejmę decyzję co do odejścia.
Ale teraz decyzja należy do was.
Nie chcę niepotrzebnie zawalać bloggera moim blogiem.
Tak, więc decydujcie.
Jeśli chcesz żebym została i mnie czytasz to po prostu skomentuj.
Przed podjęciem decyzji chciałabym zobaczyć ile jest moich prawdziwych czytelników.
Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie.
Trzymajcie się ;*

Caroline Blanco.

17 komentarzy:

  1. Caroline rozumiem cię .
    Ale walcz o swoje marzenia .
    Jestem , byłam i będę ♥

    Ellie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem cię.
    Zrobisz to co bd chciała.
    Ja jestem.zawsze ;P
    Jeśli.nie komentuje to albo ze mnie len albo jestem na tel.xd
    trzymaj się. ;*

    whycannotyoustoptheoftime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie odchodzi ten blog jest cudowny świetny :)
    Nie zawieszaj masz ogromny talent a komentarzami się nie przejmuj w końcu będzie miała ich dużo zobaczysz. :D
    Takiego talentu się nie marnuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie odchodź kocham cię i twoje opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozumiem cię. Ale nie odchodź ! Uwielbiam twojego bloga. Nie marnuj talentu :D
    Zobaczysz, że nie długo będzie tyle komentarzy, że nie będziesz miała czasu ich wszystkich czytać ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog jest super,będę się starać w wolnych chwilach dodać jakiś kom zostań

    OdpowiedzUsuń
  8. PROSZĘ NIE ODCHODŹ UWIELBIAM TWOJE OPOWIADANIE I SZKODA BY BYŁO GDYBYŚ ODESZŁA MASZ TALENT I ŚWIETNE POMYSŁY
    POZDRAWIAM...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja czytam lecz nie komentuje ;)
    Moje komentarze prawdopodobnie wygladaly by tak samo za kazdym razem ,oczywiscie pod wzgledem pozytywnym :)
    Piszesz zawodowo,nie zmarnuj tego :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosze sie odchodź kocham twoje opowiadania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana rozumiem Cię <3
    Jak mówiłam Ci już będę Cię wspierać w każdej twojej decyzji :*
    Pamiętaj, że ja zawsze tu jestem i będę czekać <333333

    Kinga Blanco

    OdpowiedzUsuń
  12. Blog jest świetny! Ja mogę ci mówić żebyś została, tylko po co? I tak zrobisz co będziesz chciała.

    OdpowiedzUsuń
  13. proszę nie usuwaj bloga
    uwielbiam to opowiadanie
    taki talent jak twój nie możne
    się marnować

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja cię rozumiem :)
    A twój blog jest świetny!
    A ty zrób co uważasz za słuszne..

    OdpowiedzUsuń
  15. Dopiero co zaczęłam czytać twojego bloga i od razu zobaczyłam jaki jest WSPANIAŁY więc proszę cię nie odchodź ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz.
Te wasze wszystkie komentarze wywołują u mnie uśmiech na twarzy i zachęcają do dalszego pisania ♥
Dziękuję ♥