poniedziałek, 16 lutego 2015

#Notka/Pożegnanie?


Jako pierwsze: Witam wszystkich ;)
Jak po tytule widać to jest takie jakby pożegnanie ;)
Chyba każdy wiedział, że to nadejdzie, prawda?
I w moim życiu nadszedł czas, kiedy zupełnie nie mam:
  • Czasu
  • Weny
  • Pomysłów na rozdział

A chyba jest to bardzo potrzebne, c'nie?
U mnie tego niestety brakuje.
Dodatkowo doszły mi kolejne zajęcia dodatkowe, które również zabierają mi czas.
Eh... każdy czasem musi odpocząć.
Ja również.
Dodatkowo większość pomysłów tak nagle się ulotniły.
Nie potrafię zlepić składnego zdania, a to co ma się dziać w rozdziale wymyślam najczęściej na szybko.
A to chyba nie o to chodzi ;)
Dodatkowo czytając inne blogi, książki zdaję się, że moje pisanie jest na poziomie zera.
Nie chcę tego chociaż to nie ode mnie zależy.
No, ale cóż..
Nie chcę się z wami żegnać, ale muszę.
Nie wiem na ile.
Może na tydzień, na miesiąc, na rok, a może na zawsze?
Szczerze mówiąc sama nie wiem.
Nie podam wam odpowiedzi, której sama nie znam.
Wiecie, że przez ponad rok, który jestem z wami wiele się zmieniło?
Jestem wam za to wdzięczna ;)
Bo nie jestem już tą samą osobą, którą byłam na początku.
Wy jak i wiele przyjaźni - tych udanych jak i nie - zmieniło moje nastawienie do wielu sytuacji.
Jedyne co mogę powiedzieć to: DZIĘKUJĘ.
Za wszystko ;)
Może, któregoś dnia kiedy będę miała czas napiszę i wrzucę coś mimo, że biorę sobie urlop od bloggera.
Zależy.
Nie chcę robić niczego na siłę, a często tak robiłam ;)
Nie na tym to polega i nie chcę, żeby na tym polegało ;)
Ciągle możecie mnie znaleźć tu: [Klik]
Jeśli przeczytałaś do końca napisz "Aprendi a decir adios"
Chcę wiedzieć czy ktoś przeczytał całą notkę ;)
A teraz spokojnie się mogę pożegnać ;)
Także.. kocham was i do zobaczenia kiedyś <3
Adios <3

12 komentarzy:

  1. szkoda że odchodzisz naprawdę ale rozumiem Cię w pewnym sensie i mam nadzieją że szybko i w ogóle powrócisz Aprendi a decir adios pozdrawiam kiedyś ginny dziś Marcela

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio całkowicie opuscilam się w komentowaniu, wygodniej mi na laptopie, ale no... nie bd tego wszędzie powtarzać. ;D
    Cóż, nie mg Ci grozić kijem ani Trynkiewiczem, bo uważam, że to twoja decyzja i do niczego nie powinniśmy Cię zmuszać.
    Zawsze bd obserwować tego bloga, czekając dopóki nie pojawi się tu jakaś notka. :)
    Mam nadzieję, że to dobrze przemyślana decyzja.
    Chociaż mi smutno i ciężko się pogodzić z tą decyzją, to Cię rozumiem - nic na siłę.
    Aprendi a decir adios... ;((

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że nie chcesz wiedzieć, co myślę :3
    Zw kocie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włącz i czytaj ---> https://www.youtube.com/watch?v=RBumgq5yVrA ---> lubię ci robić na złość bejbe ;*

      Kuźwa, kocham Cię, ale się z tym nie pogodzę ;(
      No dobra, pogodzę, bo cię kocham, ale się wścieknę xD
      Lub nie <3
      Aprendi a decir adios, mean...
      Wiesz, że ja to ja i będzie trochę płaczliwie trochę głupawo ;p
      Znasz mnie kocie wiec cie to nie zdziwi ;D
      Pewnie na GG jak z powrotem wejdę to będę miała tam tylko krótkie "Fuck you" po tym jak chamsko sb poszłam bo mi szmato zasmarkana przeszkadzałaś w rozpisaniu się i przez ciebie zasrańcu usunęłam pół komentarza, a był długi jak stąd do Japonii xD
      Ej, wiesz co? Przeżywam jakieś pieprzone deja vu...Mam wrażenie, że już to kiedyś pisałam xD
      No nieważne xd
      Wiem jak długo gryzłaś się z odejściem, ale nie martw się - masz mnie do wszelkiej dyspozycji więc jak bedziesz chciala wrocic to dawaj znaka o kazdej porze dnia i nocy ;*

      Only know you love her when you let her go
      And you let her go ---> Aj lof ju Inwi <3

      Gupia jesteę bo wyprowadziłaś mnie z wątku i nie wiem co ci tu chciałam naskrobać ;(
      Fakaj się ;p
      Kurde, cieszę się, że w ogóle zaczęłaś historię z blogiem, bo gdybyś tego nie zrobiła, to dzisiaj bym cie nie znała. Jak o tym pomyśle to to jest przerazajace wiesz? ;( Ciesze sie ze zaczęłam pisać u ciebie komentarze tak walniete ze zwrocilas na mnie uwage, co cie kretynko podkusilo? xD Bardzo sie ciesze <3 Ciesze sie ze zaczelysmy ze soba pisac (mam jeszcze te rozmowy z gmaila słońce ;* xd)

      https://www.youtube.com/watch?v=Mhj15W23IjA ---> zmiana nuty xD
      I moje serce jest złamane
      Wszystkie moje blizny są otwarte
      Powiedz im że wszystko w co wierzyłem było
      niemożliwe, niemożliwe
      niemożliwe, niemożliwe (...)
      I teraz, kiedy wszystko się skończyło
      Nie ma nic do powiedzenia

      Wiem że zapuszczam same starocie, ale pogódź się z tym XD
      Chcę cię dobić, skarbie <3 Albo nie?
      Masz za karę ;* Wiem ze mnie za to znienawidzisz <3
      Słuchaj, dziękuję Ci za to że ze mną jesteś,
      że wytrwałaś aż rok na amor-que-(...)
      że do mnie napisałaś
      że mogę być twoim Prosiczkiem
      że mogę być głupia, wredna, chamska, walnięta (...) a ty i tak to zaakceptujesz i jeszcze będziesz głupia, wredna, chamska, walnięta (...) razem ze mną <3
      że mi pomagasz kiedy tego potrzebuje
      że kiedy mam ochote sie pociac ogolic na lyso i powiesic na lampie w pokoju to ty idziesz sie pociac ogolic na lyso i powiesic na lampie w pokoju obok xd
      za to ze ze mna wytrzymujesz mimo ze jestem gupia ^^
      za to ze mnie kochasz, no...<3
      Ja ciebie tez <3
      Po tej mojej pieprzonej paplaninie z ktorej nic nie rozumiem nie wiem jak ty musze ci powiedzic dwa slowa: bede tesknic za twoja historia <3 Hm, wiecej niz dwa slowa. Trudno xD

      Wracam na GG bo mnie wydziedziczysz xD
      Kocham cię motole <3

      Usuń
  4. Aprendi a decir adios! Rozumiem Cię. Czasem w życiu przychodzi taki czas, że chociasz naprawdę tego niechcemy to niestety musimy się z tym pożegnać. Taka jest kolei rzeczy i nic tego nie zmieni. Bardzo ciężko jest zostawić coś, lub kogoś kogo się kocha, ale poprostu trzeba i koniec. Nie wiadomo na ile, może na miesiąc, dzień, tydzień czy rok. Poprostu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aprendi a decir adios ❤ Bede tesknic ;')

    OdpowiedzUsuń
  6. Aperendi a decir adios ♥
    Mimo wszystko mam nadzieję że wrócisz :/

    OdpowiedzUsuń
  7. "Aprendi a decir adios" ❤❤
    Będę czekać mimo to >o<

    ~Ari

    OdpowiedzUsuń
  8. Aprendi a decir adios ♥♥♥
    Przeczytałam tak późno, ponieważ nie miałam czasu w ogóle :(
    Szkoda, że to pożegnanie, ale ja wiem, że jeszcze tu kiedyś wrócisz.
    To takie przeczucie połączone z nadzieją :)
    Będę tęskniła za Tobą i tym opowiadaniem <3
    Kocham Cię ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Aprendi a decir adios :(((((
    Szkoda ze tak dlugo nie wschodzilam i dopierp teraz pisze ;(
    Ale pamietaj: zawsze kochalam, kocham i bede kochac tego bloga ❤Mam nadzieje ze wrocisz.. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Aprendi a decir adios... :C
    Wybacz, że z anonima...
    Doskonale Cię rozumiem i życzę szczęścia! ;>
    Brithany

    OdpowiedzUsuń
  11. Aprendi a decir adios ;c
    Nati ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz.
Te wasze wszystkie komentarze wywołują u mnie uśmiech na twarzy i zachęcają do dalszego pisania ♥
Dziękuję ♥