wtorek, 11 listopada 2014

100 tys. wyś. ♥ Dziękuję! ♥

Jak widzicie po tytule na moim blogu wybiło 100 tys. wyś <3
Dziękuję <3
To dzięki wam istnieje ten blog <3
Kocham was <3
Dziękuję za każde kliknięcie w mojego bloga <3
Dziękuję wam za każdy przeczytany rozdział który dla was napisałam <3

Dziękuję za pisanie tych wspaniałych komentarzy które ogromnie mnie wspierają <3
Dziękuję za to, że czytacie te moje "wypociny" <3
Dziękuję, że tyle czasu ze mną wytrzymaliście <3
Dziękuję za to, że jesteście <3
Dziękuję moim wszystkim obserwatorom <3
Którzy są najlepsi na świcie <3
Gdyby nie wy to już dawno by mnie tu nie było <3
Dziękuję <3
Kocham was <3
Screenshotów ze statystykami nie daję bo nie są one zbytnio potrzebne.
Niestety One Shota pewnie nie będzie ;/
Przepraszam ;C
Ale za to mam dla was przygotowane 100 faktów o mnie! ;D
Oraz takich różnych śmiesznych spraw z dzieciństwa xD

1. Mam na imię Karolina.

2. Mam 13 lat.
3. Mam około 180 cm wzrostu ;O
4. Bardzo kocham śpiewać <3
5. Gram na gitarze od około roku.
6. Uczę się grać na keyboardzie.
7. Uczę się 4 języków: hiszpańskiego, włoskiego (*uczyłam się. Aktualnie się nie uczę), niemieckiego i angielskiego.
8. Mam dwie siostry.
9. Kiedyś chciałam zostać piosenkarką.
10. Jak byłam mała (około 5 lat) starsza siostra (5 lat ode mnie starsza) obcięła moim lalkom włosy i nazwała je "babochłopy" xD
11. Jak byłam mała uwielbiałam oglądać bajkę "Tom i Jerry" <3
12. Około rok temu zrobiłam na lekcji wojnę pociętymi gumkami do ścierania xD I miałam potem uwagę XD
13. Uwielbiam grać w gry typu Cs, Hidden, Torchlight <3
14. Około miesiąc temu w szkole zaczęłam sobie śpiewać na przerwie "Ta kaczuszka dzióbek ma, ta kaczuszka skrzydła ma i ogonek też ma, kwa kwa kwa kwa" XD Każdy kto przechodził to się na mnie patrzył jak na jakąś ułomną XD I w sumie nie dziwię się im xD
15. Jak byłam mała to oglądałam bajki w których skakali ze spadochronami. To ja też tak chciałam. Wzięłam prześcieradło i z góry łóżka piętrowego skakałam na podłogę xD I zawsze się złościłam, że mi się to nie udaje XD
16. Mój plecak niedawno prawie wylądował za oknem XD Zabrałam koledze kapcia, a on mi plecak to ja mu też i nie chciałam oddać. To on wystawił mi ten plecak za okno xD Jego plecak też był wystawiony za okno przeze mnie ;D I w końcu na lekcji (matematyki) pani kazała mi, żebym mu oddała rzeczy xD
17. Pierwszego dnia szkoły (w szóstej klasie. Teraz jestem 1 gim.) ćwicząc na wf-ie (przez 3 lata graliśmy tylko w piłkę ręczną -_-) dostałam piłką w palec  xD I okazało się, że jest złamany xD Nie dość, że nie pisałam przez miesiąc (miałam złamany palec prawej ręki. Jestem praworęczna) to na dodatek miałam zwolnienie z w-u na około pół roku ;D Moje zadowolenie z tego powodu po prostu bezcenne ;D
18. Nienawidzę grać w piłkę ręczną, gdyż przez 3 lata bez przerwy graliśmy tylko w piłkę ręczną -,-.
19. Już któregoś dnia szkoły nauczycielka mnie nie polubiła ;C xD. Akurat mieliśmy pierwszą muzykę w tygodniu xD Ona siedziała przy pianinie, a klasa się darła. Ja krzyknęłam "cisza!!". Klasa się uciszyła, a nauczycielka zrobiła mi wykład, że ona umie sama sobie poradzić -_-.
20. Około rok temu Ja, Moja siostra, i dwie siostry cioteczne byłyśmy u cioci i skakałyśmy na trampolinie. Zaczęłyśmy sobie skakać, drzeć się xD I nagle jakaś baba przyszła ze skargą, że jesteśmy za głośno (niedaleko domu było parę bloków) XD Ciocia po tej sytuacji ganiała nas z kapciem w ręku po domu xD
21. Mój ulubiony kolor to jasny fiolet ;D
22. Moja ulubiona cyfra to 3 i 7 ;D
23. Chciałabym mieszkać w Hiszpanii *-*
24. Denerwują mnie fałszywe osoby -,- Denerwują mnie też osoby takie które bezpodstawnie nienawidzą drugiego człowieka. Rozumiem, że ktoś może mieć jakieś powody. Ale jeśli ktoś na przykład nienawidzi drugiego człowieka "bo tak" no to sorry bardzo -_-
25. Lubię ludzi szczerych, przyjacielskich, takich z którymi mogę pogadać i zaufać ;)
26. Niezbyt lubię nutellę ;/ Zjeść mogę normalnie, ale jak dla mnie jest za słodka ;/
27. Założyłam bloga bo inspirowałam się blogami które czytałam. I nie żałuję tej wspaniałej decyzji <3
28. Kiedyś miałam kotka <3 Pyśka <3 Był wspaniały <3 Mogłam go ubierać w ubranka dla lalek, wozić go w wózku. A kiedy spałam to się kładł obok mnie <3
29. Kiedyś chodziłam na tańce ;/ A i tak gówno umiem xD
30. W lato farbowałam sobie końcówki włosów na czerwono ;D
31. Mam szare oczy ;D
32. Noszę okulary ;D
33. Lubię oglądać horrory (gry) ;D
34. Uwielbiam chodzić do parków linowych ^^
35. Kiedy mieszkałam w bloku (na 4 piętrze -_-) to bałam się stać na balkonie xD
36. Strasznie boję się ciemności ;-;
37. Kocham pić kakałko <3
38. Moje trzy ulubione imiona męski to: Dawid, Leon, Sebastian <3
39. Trzy ulubione damskie: Ada, Cornelia, Maja <3
40. Ulubiona pora roku: lato <3
41. Ulubiony przedmiot szkolny: drzwi którymi wychodzę <3 ;D XD
42. Teraz tak poważnie xD Ulubiony przedmiot szkolny: polski <3
43. W mojej klasie wolę pogadać z chłopakami niż dziewczynami ;)
44. Kiedyś chciałam być przedszkolanką, ale tak z czasem myślę, że ja bym chyba psychicznie nie wytrzymała XD. A teraz tak myślę, że albo chciałabym być prawnikiem, a jeśli się nie uda to nauczycielką muzyki, albo hiszpańskiego <3
45. Nienawidzę jak ktoś przezywa mnie blondynka xD A tak naprawdę jestem szatynką  xD
46. Chciałabym choć jeden dzień zobaczyć jak to jest być piosenkarką *-*
47. Chciałabym porozmawiać z Jorgem Blanco <3
48. Chodzę do szkoły w godzinach 11 - 18   -_-
49. Mam najlepszą klasę na świecie <3
50. W mojej klasie jest tylko jedna osoba której nienawidzę.
51. Jestem strasznym leniem ;D
52. Wiem, że lenistwo to wada XD
53. Tęsknię za wakacjami, ale.. *zdziwicie się*.. tak bardzo kocham moją klasą, że, aż chcę chodzić do szkoły <3
54. Jestem pewna, że na pewno nie będę miała piątki z zachowania XD
55. Chciałabym być chudsza ;/
56. Zawsze kiedy zaczynam dietę to niestety szybko się ona kończy xD
57. Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki i kakałka <3
58. Bardzo irytują mnie osoby które wtrącają się do rozmowy, albo wypowiadają się na dany temat absolutnie nic o nim nie wiedząc.. ugh!
59. Kocham przedrzeźniać ludzi <3 xD
60. Chciałabym mieć śliczne niebieski oczy <3
61. Nienawidzę jak ktoś mi coś wmawia -,-
62. Kiedy sprzątam w pokoju to niestety kolejnego dnia jest syf xD
63. Nie lubię takich sytuacji kiedy powinnam być poważna, a w tym momencie nie potrafię przestać się śmiać xD
64. Kocham czytać książki bo wtedy mogę przenieść się w cudowny świat bohaterów <3
65. Ulubiona lektura: Ten obcy, Chłopcy z placu broni <3 (trudno mi wybrać która lepsza ;/)
65. Ulubiona książka: Pamiętniki wampirów <3
66. Kocham piosenkę "Mam tę moc" <3
67. Najpierw robię, a potem myślę ;/
68. Moje motta życiowe to: "Trenuj do końca, do upadłego, bo życie to walka, by dążyć do czegoś."
69: "Nie ważne ile razy upadasz, ważne jest, aby wstać i iść dalej, bo tylko tak można dojść do celu."
70. ''Uśmiechnij się i odpuść''
71. ''NIE ZAWSZE W ŻYCIU ZDARZA SIĘ HAPPY END ALE PRÓBUJ BY SIE TO ZMIENIŁO''
72."Nigdy się nie poddam." 
73. "Zostać sobą do końca :D"
74. "Lepiej spróbować i potem żałować, 
niż potem żałować że się nie spróbowało."
75. "Uśmiechaj się zawsze nawet gdy jest ci źle, bo nigdy nie wiadomo kiedy ktoś może zakochać się w twoim uśmiechu"
76. "Uwierz w siebie!"
77. "Bądź dumny z tego kim jesteś"
78. "Żyj chwilą"
79. "Patrz przed siebie,nie za siebie
80. "Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą" 
81. "Spraw, aby każdy dzień miał szansę stać się najpiękniejszym dniem twojego życia" 
82. "W życiu bowiem istnieją rzeczy o które warto walczyć do samego końca"
83. Chciałabym kiedyś skoczyć na bungee <3
84. Denerwują mnie ludzie którzy mnie nie znają, a jednak niby wiedzą więcej o mnie niż ja sama -,-
85. W dniu 1 kwietnia (test szóstoklasistów) miałam takie szczęście, że byłam tego dnia chora -,-
86. Dzięki bloggerowi poznałam wiele wspaniałych osób <3
87. Nie ma to jak osoby z mojej klasy które mówią na mnie tak jak nie chcę żeby mówili i te moje takie wnerwienie na nich ;D XD Po prostu bezcenne ^^ xD
89. Czasem mam ochotę wysłać moją klasę do psychiatry ^^ XD
90. Nienawidzę geografii, chemii i biologi ;/
91. Chciałabym umieć mówić biegle po hiszpańsku i angielsku <3
92. Podziwiam osoby które nie zostawiły mnie nawet ze względu na moje okropne zachowanie <3
93. Jestem szalona ;D
94. Uwielbiam wesołe miasteczka! ;D
95. Parę lat temu przechodzenie przez płot było według mnie lepsze niż przechodzenie przez furtkę xD
96. Kocham jeść truskawki <3
97. Chciałabym umieć dobrze grać w siatkówkę <3
98. Jeśli przeczytałaś/eś te wszystkie 100 informacji to gratuluję! ;D Jeśli przeczytałaś/eś to napisz w komentarzu "Kocham jeść cytrynki <3" XD
99. Sądzę, że każdy powinien używać słów "Proszę", "Przepraszam", "Dziękuję" ;)
100. "Każde marzenie jest do spełnienia" <3

Oto fakty o mnie oraz różne śmieszne sytuacje xD
Mam nadzieję, że nie macie mi za złe, że nie będzie One Shota, ale uwierzcie, że ja też nie mam czasu ;/
Jeszcze raz przepraszam ;/
Przepraszam i dziękuję za wszystko <3
Bo dzięki wam moje marzenie się spełniło <3

7 komentarzy:

  1. Oki... Kocham jeść cytrynki <3 XD
    OMG ile się o Ciebie dowiedziałam :))))) XD
    GRATKI!!!! <3333333

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne fakty... <333 !
    "babochłop" ... xdddd
    Ja też nienawidzę jednej osóbki z mojej klasy..xd
    Szalona ? Nie wiedziałam, wiesz ? Oczywiście że wiedziałam.. !!! xd
    Ja zła nie jestem, na temat one shota oczywiście, rozumiem że nie możesz... :)
    Kocham truskawki... !!!
    Kocham wesołe miastecko.. <3 !
    Też nienawidzę biologi i chemi.. ale geografie .. kocham.. !! xd
    Cekam.. na rozdzialik.. xdd
    Idę przeczytać new.. bo nie wchodziłam przez chwilę... tutaj.. pseplasam... nie chciałam... !
    Kocham.. <33 Weny... !

    Pozdro i Buziaczki.. <3
    Kamila <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam.. gratuluję ci 100 tyś. wyświetleń.. <3

      Usuń
  3. KOCHAM JEŚĆ CYTRYNKI! ;D xD
    Ha! Wiedziałam, że masz na imię Karolina! xD
    I jestem spalona, wmawiałam Ci, że się nazywasz Karolina :/ :D
    Gratuluję Ci tylu wyświetleń ;*
    Widać, że również masz wredną jędzę od muzyki. ;-; Tyle, że moja narzeka, jaka to byłaby fajna klasa bez chłopaków, a dziewczyny to potwierdzają, żeby się jej podlizać (ja oczywiście zaprzeczam :>). Liżdupy jedne :x
    No to teraz dobijamy do 200 tys nie? :D
    Dalszych sukcesów Ci życzę ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. *W pierwszym powinno byc Puchatek xD ;*
    Ha! Udalo mi sie cos napisac! Ale jestem dobra xD Jestem chora i mi sie troche troi w oczach od goraczki wiec to wyczyn xD Jestesmy taaaakie podobne xD <3
    Hyhy nr z plecakiem <3 kto tego nie przezyl? ;D
    Wojna na kawalki gumki do mazania haha bylo :D
    "Ta kaczuszka dzióbek ma, ta kaczuszka skrzydła ma i ogonek też ma, kwa kwa kwa kwa" - jeblam xDDD
    Punkt 43 - o ty flirciaro xD ;D ^^ ;*
    Cos w tym jest xd
    Przechodzenie przez plot xD taaa, u mnie bylo wlamywanie sie do przedszkola, zeby pohustac sie na tych zajebistych hustawkach z opon do samochodow xDD
    A skonczylo sie jak? Podartymi ulubionymi rurkami -,- ale i tak je nosze xD sentymenty robia swoje ;D
    Babochlopy haha fajna ta siostra xD
    Ok, koncze, lece pisac koncowke one shota na Stay with me. Byl skonczony ale bratanice i bratanek przyjechali na dwa dni i mi pol zeszytu sokiem z owocow lesnych zalali ;/ za cholere nic nie widac... -_- i blogger nie dziala :/ wszystko przpisuje do worda i skopiuje, kiedy zadziala. Cieszmuy sie i radujmy. Okej, jutro postaram sie pomeczyc cie na GG wieczorem :) nie ide do szkoly i pomajstruje na bloggerze moze sie skonczy na mnie fochac ;D o ile bd potrafila utrzymacz sie na nogach bo cos mi na razie nie wychodzi ;p

    Kocham Cię i gratuluję stówki <3
    Zycze kolejnych <3
    ~Prosiaczek ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wybicia stówki. Na prawdę zasłużyłaś. <3
    Bardzo fajne te fakty. Wiesz, że nawet dowiedziałam się kilkunastu rzeczy, których nie wiedziałam, a znam Cię już dosyć długo. ; o
    Szkoda, że jesteś już w szkole, bo chciałam się z Tobą zgrać na GG. Ja siedze chora w domu. ;c
    No cóż mówi się trudno. Idę czytać opublikowaną jedyneczkę. :D
    Pozdrawiam ~ A.D (Niegdyś Kinga Blanco)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje i dużo się o tobie dowiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz.
Te wasze wszystkie komentarze wywołują u mnie uśmiech na twarzy i zachęcają do dalszego pisania ♥
Dziękuję ♥