piątek, 26 grudnia 2014

Rozdział 12 [Smile]


- Cześć Ludmiła, cześć Marco - powiedziała Castillo dosiadając się wraz z Leonem do stolika przy którym siedziała dwójka przyjaciół.
- Hej - odpowiedziała radośnie.
- Jutro wyjeżdżamy na tygodniowy wyjazd - powiedziała z uśmiechem Castillo patrząc się na swoich przyjaciół.
- Violetta mamy dużo pracy - westchnęła blondynka.
- Tydzień urlopu nikomu nie zaszkodzi.
- Ale Leon mamy projekty do zrobienia - wtrącił Marco.

- Jak dobrze pamiętam to tym zajmuję się najczęściej ja i Violetta.
- Czyli nie macie wyjścia - oznajmiła radośnie Violetta - w sobotę wyjeżdżamy,
- Vilu - powiedziała niechętnie.
- Nie. Macie być w sobotę o dziewiątej pod moim domem - uśmiechnęła się, a następnie wraz z Leonem odeszli w stronę wyjścia.
(*•*)
- Hej Fran - uśmiechnięty podszedł do niej i pocałował ją w policzek.
- Cześć. Co ty taki zadowolony? - spojrzała na niego podejrzliwym wzrokiem.
- A nic.
- Mnie nie oszukasz. O co chodzi? - spytała ciekawa.
- W sobotę ja i moi przyjaciele wyjeżdżamy na urlop - oznajmił radośnie.
- Na ile?
- Tydzień - oznajmił bez zastanowienia patrząc w jej oczy.
Nagle ujrzał w nich smutek. Nie wiedział o co chodzi. Czemu tak nagle zmienił jej się humor na gorszy.
- To fajnie - powiedziała niechętnie.
- Ej Fran - zaczął gładzić ręką jej policzek - o co chodzi? - spytał czule.
- Będą za Tobą tęsknić - powiedziała nie patrząc mu w oczy.
- Francesca przecież wyjeżdżam tylko na tydzień. To nie wieczność - uśmiechnął się delikatnie,
- Ehh - westchnęła - będę tęsknić.
Spojrzała w jego zielone oczy w których zawsze tonęła. Teraz nie było inaczej. Przybliżyła się, żeby pocałować go w policzek, ale on w ostatnim momencie obrócił głowę i jej usta wylądowały na jego ciepłych i miękkich ustach. Momentalnie brunetce zrobiło się ciepło na sercu. Kiedy się od siebie oderwali Cauviglia spojrzała na niego zaciekawiona.
- Czemu mnie pocałowałeś? - spytała ciekawa patrząc w jego piękne oczy.
- Bo tego chciałem - uśmiechnął się.
- Co z tym zrobimy?
- Ja bym to powtórzył - powiedział uwodzicielsko.
Dziewczyna bez zastanowienia wpiła się w wargi szatyna. Było jej tak dobrze. Od początku podobał jej się Verdas. Według niej miał cudowny charakter, wygląd. Po prostu ideał. Wplotła ręce w jego włosy, a on położył ręce na jej biodrach. Ich pocałunek był delikatny, a zarazem namiętny. Po oderwaniu stykali się czołami.
- I widzisz co ty ze mną robisz? Teraz będę jeszcze bardziej tęskniła.
- Kochanie wrócę zanim się obejrzysz - uśmiechnął się.
- Dla mnie ten tydzień to cała wieczność.
- Zobaczysz szybko zleci. - powiedział pewnie - Francesco zostaniesz moją dziewczyną? - spytał niepewnie.
- Jasne - delikatnie pocałowała go w usta.
- Ale najlepiej na razie nikomu nie mówmy. Castillo cię nie lubi i potem może mi rzucać kłody pod nogi i robić problemy - powiedział zniesmaczony.
- Spokojnie skarbie. Rozumiem - powiedziała czule - nikomu nie powiem.
(*•*)
Hejoł ;D
Tak wiem ;D
Zabijecie mnie ;D
Czekam na to, aż przyjdziecie z łopatami xD
Leoncesca ^^
Cieszycie się? ;D
Bo ja bardzo ;D
Co jak co, ale lubię tą parę ;D
Czytasz - komentujesz - motywujesz <3

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Łohoho...a był u cb może święty Mikołaj?
      Jeśli tak to chyba mu się pomyliły adresy bo jesteś bardzo nieposłuszną dziewczynką i jestem pewna że górujesz na liście niegrzecznych ;p
      Leoncesca!? Niech no tylko ja cie złapie na GG! Się zdziwisz! XD
      Napisałas:
      - Ej Fran - zaczął gładzić ręką jej policzek.
      Później bylo tylko gorzej...Juz ja się z tobą policze...
      pamiętaj, mam wtyki u świętego Mikołajka...nie zmuszaj mnie, zebym zaczęła je wykorzystywać.
      Jak się nie poprawisz to pogadam jeszcze z zającem wielkanocnym
      wtedy to się zdziwisz! XD nic ci nie przyniesie! xD
      gdzieś wywaliłam twoja trumnę...no nic wystrugam nowa...
      juz widzę ten boski napis na nagrobku: Rest in Peace ^^
      R.I.P. <3 wyczekuj ;)

      Okej, dalsze twoje losy przybliże ci na GG ;*
      nie tęsknij ;**
      ~Prosiaczek ♡

      Usuń
  2. Zajmuję dla Vicky B-lover <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAAA!!!!!!
      Rozdział jak zwykle GENIALNY!!!!!!
      Wyjazd...? Czemu Ja nic o tym nie wiem???????
      Marco i i Lu siedzieli razem ^^^^^^
      Odbija mi???? Tak :D
      León pocałował Fran :D ^^^^^^^^
      Leócesca <3333333333
      Też ich lubię :D <3333
      OJ...!!!! ile się będzie działo :D
      Zakochani muszą ukrywać swoje szczęście :( :D
      Czekam z niecierpliwością na next <33333
      Kocham <33333
      Dużo Besos <33333

      Usuń
  3. Świetny rozdział <3 Mega! :D
    Początek najlepszy :3
    A koniec? Świetnie napisany, słodki - ale czemu akurat oni? xd
    Wolałabym Leona i Ludmi ;D
    Po za tym genialny rozdział - czekam na nexta <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu chcesz żebym do Cb z kijem przyszła i naslala Trynka? No okej, widzimy się jutro W szafie 8| Ale Ci oszczedze męk, bo nowy rok nadchodzi i takie tam... Rozdział i tak cudowny <3 Oj tam Leonesca, ja wiem, że bd Leonetta 8| Wyjazd, ohoohoho i to bez Francesci, ollll je <3 Świat ponownie nabiera kolorów <33 Nie przynudzam... Czekam na następny rozdział ;* Spierdzielam nawzerac się sernika xD xp Buziaki ;*;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Wracam!
      Na sam początek: LEONCESCA!!?? NIEEEEE....
      Czy tylko ja nie lubię tej pary?!?!
      Wyjazd z Marco, Lu,Vilu i Leonem. BEZ FRAN!! Jej!
      Może w czasie tej wycieczki między Vils a Leonem coś ten tego? hhmmm....
      Koncze z racji tego że pisze z telefonu i tak.

      P.S. sorka za błędy ale jak pisałam piszę z telef

      Pozdrawiam ;*****
      ~KellyV.

      Usuń
  6. rozdział ogółem super ale nie lubię leonesci i mam nadzieję, że długo jej nie będzie

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne ! ;d
    Leoncesca xd
    Chyba nie bd długo, cnie?? xd
    Czekam na next <3
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski!
    Leoncesca niby ich trochę lubię ale to jest przeszkoda dla Leonetty!
    Mam nadzieje ze na tym wyjedzie Viola i Leon się pocałują czy co kolejek aby wiedzieli że są w sobie zakochani bo przecież są ja to wiem haha :D
    Ten wyjazd zapowiada się bardzo dobrze tylko Viola nie wie że oni są razem, a Lu i Marco coraz bliżej ;)
    Czekam na kolejny rozdział ;*
    Kocham Cię <333

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny rozdział :)
    Leoncesca ;( Nie trawię tej pary....
    Na pewno na tym wyjeźdźcie dojdzie do czegoś pomiędzy Violą a Leonem ^^ Oby pocałunek <3
    Marco i Lu są coraz bliżej siebie,kolejne zakochane słodziaki ♥
    Coś czuję,że Leon będzie miał piekło jeśli Violetta dowie się,kto jest jego dziewczyną ;)
    Czekam na kolejny rozdział ;****
    ~Buziaki,Madzia *-*


    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny <3
    Ciekawe co się stanie na wyjeździe :D
    Może coś pomiędzy leonettą? :)
    Jakoś nie cieszę się z leonescy xd
    Nie trawię ich jako pary - Leona i Fran xd
    Leon to tylko do Violetty :3
    Dobra - nie zanudzam :3
    Wpadaj do mnie :3
    Czekam na next :*
    Buźka :*

    V ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana cudowny rozdział. Jak zawsze nic dodać, nic ująć xpp
    Uuu... Szykuje się tygodniowy wypad... Kiedy Marco i Lu gdzieś znikną Leon i Vilu zostaną sami i coś tam się stanie, to co, że Leon zdradziłby wówczas Fran ^-^
    Zrobiłaś Leonescę :>> Z jednej strony nie przeszkadza mi to bo lubię ten parring, a z drugiej bardziej lubię Leonettę <33
    Jestem ciekawa jak na Leonescę zareaguje Vilu *-*
    Oczywiście czekam na następny wspaniały rozdział ♥ Loffki ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz.
Te wasze wszystkie komentarze wywołują u mnie uśmiech na twarzy i zachęcają do dalszego pisania ♥
Dziękuję ♥