sobota, 6 września 2014

Capitulo 26 [Amor que sobrevivira todo]

"Nawet nie wiesz, ile kosztuje mnie powstrzymywanie łez, bo nie chcę, żeby wszyscy wiedzieli, że sobie nie radzę."

- Czemu mnie unikasz? - spytała prosto z mostu.
- A czy to ważne?
- Bardzo.
- To Ty mi pierw powiedz czemu chciałaś się zabić? To jest nienormalne! Nie mogę stracić Cię na zawsze!
- Niby tak mówisz, a zachowujesz się jak zwykły dupek! Olewasz mnie, masz mnie po prostu w dupie! Wiesz jak mnie to boli?! - spytała ze łzami w oczach.
- Wiesz dlaczego tak jest?! Bo Cię kocham!
Zakochałem się w Tobie! Zakochałem się we własnej przyjaciółce! Jestem po prostu zazdrosny kiedy widzę Cię z moim bratem! Teraz już znasz prawdę..
- Dlaczego mi tego nie powiedziałeś?
- Bo jesteś z moim bratem. Mimo, że go nienawidzę to nie potrafię odebrać mu dziewczyny.
- Ja.. nie jestem z nim.
- Przykro mi.
- A mi nie. Bo podczas naszego pocałunku poczułam taką niesamowitą magię której nie czułam z Marco przez cały nasz związek. To ja jestem kretynką bo się w Tobie zakochałam - powiedziała i spuściła głowę.
- Nie. Bo ja w zupełności odwzajemniam Twoje uczucia. 
Szatyn przysunął się do swojej dziewczyny  przyjaciółki i delikatnie ją pocałował.
- Zostaniesz moją dziewczyną?
- Jasne. - Siedemnastolatka uśmiechnęła się do niego. 
Oboje usiedli na łóżku. 
- Ale dręczy mnie jedno pytanie.. Mogę ci je zadać? - spytał niepewnie.
- Jasne
- Czemu chciałaś się zabić?
- Bo.. zaczęłam tracić wszystkich. Zerwałam z Marco, Ty nie zwracałeś na mnie uwagi, po prostu wydawało mi się, że nie chcesz mnie znać. Chciałam zniknąć z waszego życia raz na zawsze. Według mnie było to najlepsze wyjście. Ale proszę nie mów tego Angie i Pablo. Nie chcę żeby niepotrzebnie się martwili. 
- Dobrze. Nie powiem.
- A Ty czemu tak po prostu wyszedłeś z sali?
- Nie mogłem znieść tego cholernego uczucia, że mogę Cię stracić. Nie zniósł bym tego. Jeśli Ciebie by nie było to zrobił bym wszystko żeby być z Tobą.
- Nawet tak nie mów. Jeśli mnie kiedyś zabraknie na tym świecie to nie martw się. Wtedy po prostu bądź szczęśliwy z kimś innym bo zasługujesz na to - uśmiechnęła się.
- Jestem szczęśliwy z Tobą. I tylko z Tobą. Nic tego nie zmieni.
- Kocham Cię.
- Ja Ciebie też kochanie.
Przybliżył się do Siedemnastolatki po czym ją pocałował. 
♥♥♥
Cześć ludziki ;)
Tak się prezentuje rozdzialik 26 który według mnie spieprzyłam ;/
Nie wiem czy Leonetta nie jest za szybko ;/
Ale niedługo ich pewnie rozdzielę, żeby nie było nudno ;d
 Tak. Teraz możecie się cieszyć.
Wiem. Rozdział krótki jak zawsze ;)
Mam nadzieję, że wam się podoba ;)
Dziękuję, że jesteście ;)
Kocham was ♥
♥♥♥
Czytasz - komentujesz - motywujesz <3
Do następnego :)
Adios misiaki <3

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Rozdział boski <3
      Leonetta <3333
      Nawet nie wiesz jak sie cieszę!
      Nareszcie Leonetta <33333 choziaż jak była z Marco to mi nie przeszkadzało :D Nawet ich razem lubiałam.... :P
      Ale teraz czas sie cieszyć Leonetta <33
      Czekam na next <333333
      Papaa

      Usuń
  2. Nareszcie Leonetta <3
    Rozdział super, czekam na next :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Leonetta za szybko!? To jest 26 rozdzial!
      Trzymajcie mnie bo zrobie jej krzywde xd
      Hyhyhy jaki zaciesz
      Bede sie szczerzyc przez tydzien ;D
      Lallalallalallala...ale fajnie! Hyhuehyhue xD
      Leeeeeeoooon awwww...<333
      Jakie fajne wyznanie <333
      Mogles wczesniej -_- ;)
      Rozdzial boski :)

      Weny °.°
      ~Madziuś <3

      Usuń
  4. Cudowny !
    Ha jak pisałam tak się stało :) Leon zakochał się w Vilu, a ona mu tez miłość wyznała :D W końcu Leonetta ;3 Może ich rozdzielisz znowu, ale wierzę, że wszystko się dobrze ułoży ;* Czekam na kolejny rozdział ;)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo *.*.*.*.*.* (xD)
    Boże, czekam na next! ;DD
    I Ty sądzisz, że za wcześnie? Akurat w samą porę! xD
    Dzisiaj krótki... ;c
    A, i za poprzedni wpis...
    Boska autorka (!!!)
    Hahah xD
    To ja już nie przeszkadzam. Dawaj szybko next'a! <3
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wróciłam dzisiaj a tutaj następny rozdział, przepraszam następny boski rozdział <333
    Czy mi się podoba?? Podoba mi się jak zawsze bardzo <333
    Jest Leonetta, jest Leonetta, jest Leonetta, jest Leonetta!!!!!!!! Uśmiech z twarzy nie chce mi zejść, powinnam iść do jakiegoś lekarza, zawsze się uśmiecham gdy czytam Twoje wspaniałe opowaidanie :>>>
    Wiedziałamm, że Leon unikał Violę, bo chciał żeby była szczęśliwa z Marco xDDD ja wszechwiedząca ;pp
    Ale okazało się, że na prawdę szczęśliwa jest z Leośkiem ^-^
    Jest Leonetta, jest Leonetta, jest Leonetta <333
    Jak będziesz ich rozdzielać to nie na długo xpp
    Jak zawsze czekam na następny rewelacyjny rozdział, zresztą rozdziały pisane przez Ciebie są zawsze rewelacyjne <333
    Jest Leonetta, jest Leonetta, jest Leonetta <33
    Czekam na następny *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski ♥
    Leonetta ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Czekam na next <3
    Pzdr, Liv ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaaaaaaaaaaaa ♥
    Normalnie codzienne takie cudo? ♥ Czy ja jestem w raju? ♥ Mam wrażenie, że taaaaaaaak ^^
    Jak zawsze genialny, cudny, świetny, wspaniały, nieziemski, niesamowity, niezastąpiony ♥
    No po prostu CZADOWY ^^
    Leonetta nareszcie ♥ Leonetta nareszcie ♥ Leonetta nareszcie ♥ Leonetta nareszcie ♥ Leonetta nareszcie ♥ Leonetta nareszcie ♥ Leonetta nareszcie ♥ Leonetta nareszcie ♥ Leonetta nareszcie ♥ Leonetta nareszcie ♥ Leonetta nareszcie ♥
    Odwala mi z deczka przez Ciebie ^^ Ale nie przeszkadza mi to ;p
    Viola zakochana w Leonie, Leon w Violi ♥
    I zrobił to z troski o nią ♥
    Ale ona cierpiała ;c
    Na szczęśćie już wszystko dobrze ^^
    Leonetta! ♥ Aaaaaaaaaaaa ♥
    Łopaty też się cieszą i powiedziały, że nic Ci - jak na razie - nie zrobią ♥
    Ale Ty! Nie waż mi się Leonetty rozdzielać! Ja się nią chcę nacieszyć! ^^
    Jak przyjdzie np. ta blondyna co była kiedyś i nie wiem... Pocałuje Leona to umrzeee! On jest Violi ♥
    Czekam na kolejny ;*
    Buziaki ^^
    Katarina ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Och Jezu <333
    Wspaniały <33 Brak mi słów normalnie ;D
    LEONETTA!!!! O JEZU! ^^ Dobrze, że sobie wszystko wytłumaczyli <3
    Eeejjj ;C A Co z Ludmiłą? I Marco? :C Co? :C
    I ten koniec taki słodki ♥ AAAH! Cud, miód i orzeszki *O* <3

    Czekam na nexta :*

    Buziaki :*

    Julson

    OdpowiedzUsuń
  10. Leonetta <333
    Są raazem <333
    Super rozdział xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnyyy.! ;3
    No po prostu boski ;33
    Tak wiem dawno nie komentowałam ale jakoś czasu nie było ;(
    Teraz postaram się to nadrobić ;**
    I żeby było jasne, czytałam wszystko :D
    Ojojoo <333
    O boszz ;3 Jak słodziaśnie pomiędzy Leonettką ;33
    Nie mogę się doczekać next.!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
    Leonettka w końcu !!!
    Invisible oszalała. !
    Czemu twierdzisz że za szybko co.. ? Jest 26 rozdział.. ja już bym dawno temu dodała Leonettkę..
    I jeszcze mi chcesz ją rozdzielić... ?!!??!?
    O nie.. rozdzielisz.. ? To ja znowu zacznę zbierać kasę na twój nagrobek... !!
    Weny. ;D

    Pozdro i Buziak. :*
    Kocham ,
    Kamila M. ! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz.
Te wasze wszystkie komentarze wywołują u mnie uśmiech na twarzy i zachęcają do dalszego pisania ♥
Dziękuję ♥