wtorek, 2 września 2014

Capitulo 22 [Amor que sobrevivira todo]



"Marzenia nie są po to by były... lecz po to by się spełniły..."

- Cześć Violu. - powiedział Leon.
Dał jej buziaka w policzek po czym usiadł obok niej na łóżku.
- Co Cię tu do mnie sprowadza?
- Bo chciałem z Tobą porozmawiać - powiedział poważnie.
- Leon mów o co Ci chodzi bo zaczynam się niepokoić.
Chłopak złapał ją za ręce po czym spojrzał głęboko w oczy.
- Ja.. czuję do Ciebie coś więcej niż tylko przyjaźń..
- Ale Leon.. Ja jestem dziewczyną Twojego brata.
- Zdaję sobie z tego sprawę, ale po prostu zakochałem się w Tobie..
- Ale Leon..
- Rozumiem.
Zabrał swoje ręce.
- Życzę wam wszystkiego dobrego na wspólnej drodze życia.
- Leon co ty robisz?
- Usuwam się Twojego życia na zawsze.
- Ale.. ja Cię potrzebuję - powiedziała ze łzami w oczach.
- Violu żegnaj na zawsze.
Ostatni raz na nią spojrzał, a następnie wyszedł z pokoju. Rozpłakała się. Wiedziała, że bez niego życie nie ma sensu. Cała zapłakana poszła do kuchni. Wzięła pudełko tabletek które wysypała na rękę. Nalała wodę do szklanki. Wzięła do buzi garść tabletek, a następnie popiła wodą. Usiadła, oparła się o szafkę. Po jakimś czasie zasnęła na wieki.

Dziewczyna obudziła się cała spocona. Wiedziała, że bez jej przyjaciela jej życie nie ma sensu. 
- Violu co się dzieje?
- Miałam zły sen - powiedziała smutna.
- Chcesz opowiedzieć? - spytał i przytulił ją do siebie.
- Nie.. Lepiej chodźmy spać bo będziemy nie wyspani.
Oboje się położyli, a Violetta wtuliła się w szatyna.
- Kocham Cię - szepnęła. 
- Ja Ciebie też księżniczko.
***
- Violu mam dla Ciebie niespodziankę. - uśmiechnął się.
- A jaką? - spytała ciekawa.
- Niespodzianka to niespodzianka. A teraz muszę zakryć Ci oczy.
- To koniecznie? - spytała niechętnie.
- Tak.
Chłopak zakrył jej ręką oczy i zaczął ją prowadzić.
- Leon daleko jeszcze?
- Tak.
- Leon daleko jeszcze?
- Tak.
- Leon daleko jeszcze?
- Cierpliwości księżniczko. Już za chwilę będziemy.
Po jakimś czasie byli na miejscu. Siedemnastolatek zabrał rękę. A jej oczy ujrzały...
♥♥♥
Hejoł ziomeczki <3
Wiecie co? ;C
Płakać mi się chce jak patrzę na mój plan lekcji.
Zajęcia prawie codziennie od 13 do 18.30 ;C
Chamstwo ;C
Czytasz - komentujesz - motywujesz <3
Do następnego <3
Adios misiaki <3 

16 komentarzy:

  1. Dobrze że to był tylko sen ;)
    Ciekawe jaką niespodziankę przygotował Leon :D
    Czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski !
    Jak ja się cieszę, że to był tylko sen :)
    Ale Leon może się w nij kiedyś zakochać kto wie...
    Ma dla niej niespodziankę ;3
    Już chcę następny rozdział ;*
    Kocham Cię <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże.... ! Ale mnie wystraszyłaś! ;c
    Ale słodkie to: "ja ciebiei też kocham, księżniczko" ;333
    Ojejku... jacy oni są słodcy ^^
    Szybko 22! Błagam... ! Zaciekawiłaś mnie!
    I ciekawe co zobaczyła ;D
    Więcej czasu spędza z Leonem niż ze "swoim chłopakiem" ;c
    Suprise! No co ona zobaczyła?? xD
    Hahah... xD
    Kochana.... ja muszę wstawać o 06.00 i przyjeżdżam do domu chwile przed 15.00 ;ccc
    Dobra, ja już niestety kończę...
    Czekam na 22 i Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. WIIITAJ!
    Ja tak szybko, zwięźle i na temat xp
    No, bo nie mam czasu xd
    Rozdział super <3
    Jezuu... Sorry, że nie skomentowałam tamtego rozdziału, ale po prostu nie zdążyłam ;) Mam nadzieję, że zrozumiesz kochana :*
    Jak mnie ten sen przeraził o.o Taki drastyczny <3
    Oni siebie kochają *.* OO tak <3
    Ciekawe co to za niespodzianka... LEON! POWIEDZ COŚ ŻEĆ WYMYŚLIŁ! XD
    Pfffff! Ty masz przynajmniej na 13.00!!!!!! Ja muszę wstawać o 6.45, bo muszę się wyrobić na 8.00 xp Ale zanim dolezę do tej szkoły, za nim co...xd Nie ważne.
    CHCĘ KOLEJNY ROZDZIAł, JUUUŻ! :D

    No to czekam <3

    Kocham i pozdrawiam!

    Julson

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski ♥
    Czekam na next :3
    Pzdr, Liv ;***

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nosz kurde mam ci zrobic krzywde?!
      Co ujrzały?! XD
      Sprawdź gmaila ;)
      odpisałam ;X
      Po półtorej tygodniu ale musisz mi wybaczyć ;'/
      Napisalabym tu ze rozdzial wspanialy, swietny, cudowny (..) i ze mam przez cb kompleksy, ale ty to juz wiesz ;D
      a tak wgl to musze ogranac czy mam u cb jakies zaleglosci w komciach -_-
      obstawiam ze tak :/
      zaraz nadrobie ;)
      masz na 13:00? *u*
      ja musze na 6:20 nastawic budzic zeby o 7:30 wyjsc z domu xD
      i juz mam przezwiska dla nauczycieli hyhyhyhyhy ;D
      pozniej moge ci je sprzedac xd
      ej! wracajac do rozdzialu...
      ty mnie moze nie strasz wiecej co?
      co to mialo byc z tymi pigolkami?!
      tym sie nie najesz violka wiesz? ;)
      teraz pewnie wyszlam na niedelikatna lub niepowazna co nie? ;(
      ale mam uczucia ;p
      dobra koncze pieprzyc bo i tak ten komentarz jest bez ladu i skladu... -_-

      Buziaki ;***
      ~Madzia ♥

      Usuń
  7. To już dzisiaj trzeci blog, który czytam i w każdym ktoś kończy w takim momencie, kochacie intrygować ludzi xpp
    Tak poza tym rozdział jak zawsze WSPANIAŁY!!! <333
    Ten sen Violki już drugi raz śni jej się Leon, który od niej odchodzi czyżby to mialo coś znaczyć?? Mam nadzieję, że jednak nie, ale kto wie co siedzi w Twojej głowie :**
    Aaa... to wyznanie przed snem, Ja to uznaję jako wyznanie miłości, a nie przyjcielska wymiana uczuć ^-^
    Leoś zorganizował Violce niespodziankę. Ugh. Ciekawa jestem co tam zobaczyła, nawet bardzo ciekawa :pp
    Dziwne gdzie znikł Marco, oczywiście nie przeszkadza mi jego nieobecność. Jeżeli pojawi się on w następnym rozdziale to idę do Ciebie z podręcznikiem do fizykii, lub do matematyki jak wolisz, ten wybór zostawiam Tobie :DD
    Mój lan lekcji to też nie jest rewelacja codizennie na 8 a powrót po 15. Cieszę się niezmiernie z tego powodu, do tego lekcje tak poukładane, że po prostu oczy mnie bolą od patrzenia na ten głupi plan.
    Kończąc pragnę dodać, że czekam na następny genailny rozdział <333
    Pozdrowionka ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pfff... to była przyjacielska wymiana uczuć ;p xD
      Dziękuję Ewelinko <3

      Usuń
  8. Onomnomnom :O
    Superrr, genialny, fenomenialny :D
    Boski boski boski :***
    Koszmar Violu, mam nadzieję, że tak nie będzie :>
    Całusyyy
    Marianna <333

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten sen. Ale mnie wystraszyłaś... ! Nigdy więcej. ! Marco czy León wtedy z nią spał.. Jak zwykle León czy niespodzianka z Marco.. ?
    Rozdział boski.. <3
    Weny życzę.. ;D

    Pozdro i Buziaki. :*
    Kamila B. :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz.
Te wasze wszystkie komentarze wywołują u mnie uśmiech na twarzy i zachęcają do dalszego pisania ♥
Dziękuję ♥