wtorek, 9 września 2014

Capitulo 27 [Amor que sobrevivira todo]

"Wszyscy myślą, że jestem nadzwyczajnie twarda i silna psychicznie, tak cholernie się mylą. Życie mnie tego jeszcze nie nauczyło, natomiast nauczyło mnie, że słabość najlepiej okazywać przed samą sobą, płacząc nocami w poduszkę, kiedy nikt nie słyszy. Można płakać wtedy dając upust wszystkim emocją, bez żadnych pohamowań, wyrzucając z siebie wszystkie emocje, aż do momentu w którym się zaśnie, po to by rano wstać i z uśmiechem ruszyć przed siebie udając silną."

Promienie słoneczne przebijające się przez zasłony obudziły zielonookiego szatyna. Delikatnie przetarł swoje oczy, a następnie z uśmiechem spojrzał na swoją dziewczynę. Delikatnie wygramolił się z jej objęć. Podszedł do szafy z której wyjął ubrania pasujące do dzisiejszej pogody po czym udał się do łazienki w której wykonał poranne czynności. Z uśmiechem na ustach udał się do kuchni.
Wystawił z szafek potrzebne produkty i zaczął robić śniadanie. Nagle poczuł jak ktoś go obejmuje. Od razu wiedział kto to. Odwrócił się i pocałował szatynkę w policzek.
- Powinnaś odpoczywać księżniczko.
- Leon nie jestem jakaś niepełnosprawna.
- Ale powinnaś odpocząć.
- Ale ja nie chcę.
- Violu..
- Leoś..
- Nie. Idź się połóż na kanapę, włącz sobie jakiś film, a ja ci zaraz przyniosę śniadanie.
- Przecież mogę zjeść kuchni.
- Ale..
- Nie ma żadnego ale.
- No dobrze. Ale potem masz odpoczywać. - powiedział stanowczo.
- Okey - uśmiechnęła się.
***
Po zjedzeniu śniadania oboje zaczęli oglądać film który im się bardzo spodobał. Szatynka czuła się wspaniale. Cieszyła się, że ma przy sobie Leona. Jej chłopaka, a zarazem najlepszego przyjaciela. Zawsze umiał ją pocieszyć. Był dla niej bardzo kochany i troskliwy. Po prostu chłopak idealny. Nagle usłyszeli dzwonek do drzwi. 
- Pójdę otworzyć - powiedział szatyn z uśmiechem.
- Pójdę z Tobą.
- Violu..
- Nie rób ze mnie kaleki.
- Zaraz wrócę.
Chłopak szybkim krokiem udał się w stronę drzwi. Kiedy je otworzył nie mógł uwierzyć własnym oczom. Była to jego była przyjaciółka. Miał do niej lekką urazę, że wyjechała tak z dnia na dzień bez pożegnania.
- Megan?!
- We własnej osobie.
- Co ty tu robisz?!
- Będę tu mieszkała u wujków. A ty co tu robisz?
- Póki moi rodzice i państwo Castillo wyjechali to ja, Marco i ich siostrzenica która jest moją dziewczyną mieszkamy razem.
- Leeoooś kto przyszedł? - spytała Violetta podchodząc do drzwi - Ty suko! Co ty tu robisz?!
♥♥♥
Hejka ;)
Rozdział krótki jak zawsze xD
Notka krótka jak zawsze bo idę do szkoły xD
Pojawiła się nowa postać ;D
Megan suka ;D
Jeśli nie zmienię decyzji to ona wiele namiesza ;D
Czytasz - komentujesz - motywujesz <3
Do następnego <3
Adios misiaki <3

22 komentarze:

  1. Cudowny !
    Viola i Leoś *-* On się tak nią opiekuje ooo ;3 Koleżanka Leona wróciła. O i prosze jakie ładne powitanie Vilu :D No nie ona namiesza i nie będzie szczęśliwej Leonetty ;( Czekam na kolejny rozdział ;*
    Pozdrawiam <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Co?! Wez zmien zdanie!
    Zw ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Huhuhu druga xD
      Jest podium!
      Oh yeah! ;D
      Megan suka xD spierdalaj
      Od leosia odleglosc minimum...albo wiesz co? Spieprzaj na inny kontynent ;** najlepiej biegun polnocny ;D
      Spotkasz sw mikolaja
      Z ktorym mam dobre kontakty wiec dostaniesz rozge -_-
      Nmzc ;***
      Tknij leosia to wykupie ci miejsce na cmantarzu ;*

      Weny :)
      ~Madziuś

      Usuń
    2. Hahahah XD
      Kc <3
      Dziękuję <3

      Usuń
  3. Heeej ^^

    Nie skomentowałam poprzedniego rozdziału, ale teraz dopiero weszłam na komputer... oba rozdziały są genialne! <3 I wiesz co.... trzeci komentarz! Jeee :D A nie jakiś ostatni... cud *.*
    Skarbie, rozdział serio super ♥ I co tam, że krótki! Nie ważna ilość tylko jakość c'nie? :3 A rozdział naprawdę wspaniały ♥
    Czekam na kolejny *.*

    Nel ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja... !
    Takiego zwrotu akchi się nie spodziewałam!
    Dla Leona Megan - najlepsza przyjaciółka, dla Violi - najgorszy wróg...
    Zaciekawiłaś mnie ♥
    Dawaj sxybko nexta!
    Tak czekałam na ten rozdział... chyba 10 razy na godzinę sprawdzałam Twoją stronkę.... xD
    Motywuję ;**
    I pozdrawiam Invisible ;)
    Znowu nowa nazwa i nowe zdj. profilowe xD
    Dobra, nie zanudzam.. ;/
    Do następnego ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to już chyba będzie moja stała nazwa xD
      Dziękuję <3

      Usuń
  5. CCCCCCUUUUUUUUUDDDDDDDDDDOOOOOO!!!!!! ♥
    Leonetta jest taka mega słodizutka *o*
    Ja ich uwielbiam po prostu ♥
    I Leoś taki troskliwy ^^
    A ta suka to kto? xD
    Leoś ją znał, a Violka najwyraźniej też i to może nawet bardziej :?
    No cóż przekonamy się w nexciku tak? ^^
    Czekam więc na niego ♥
    Buziaki ;*
    Katarina
    P.S. Ty tam lepiej zmieniaj decyzję, bo mi się łopaty zaczynają budzić ze snu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahha xD
      Skoro tak bardzo chcecie to jednak nie zmieniam decyzji xD
      Proszę ^^
      Grazie <3

      Usuń
  6. Boski ♥
    Leoś taki opiekuńczy <3333
    Czekam na next ♥
    Pzdr, Liv ;****

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochany Leosiek! <3
    Suka Megan? Pewnie namiesza....
    Violuśś <333
    Rozdział genialny! :*
    Zapraszam do mnie ;)
    x

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj krótko zwięźle i na temat :>>
    Rozdział GENIALNY !!!!
    Pragnę podkreślić, że wszystkie rodziały Twojego autorstwa są genialne :***
    Jest Leonetta <3333 i mam ndzieję, że ta Megan nie popsuje aż tak bardzo ich relacji xpp
    Czekam jak zawsze na następny wspaniały rozdział <333

    OdpowiedzUsuń
  9. Boski kochana ;3
    Moje paczałki są zadowolone *o*
    To sie porobiło .! :D
    Świetny zwrot akcji ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmmmmmm :3 boskie
    Megan -,- powitanie Violu normalnie mnie rozwaliło :)
    Coś czuje, żę ona namiesza w Leonettcie :(
    Leoś taki troskliwy :*** Ubustwiam
    Całusy

    OdpowiedzUsuń
  11. Z kąd się znają.. ??
    Suka Megan.. xd
    ZARĄBIŚCIE. !!!!!
    Ale szkoda że namiesza...! :c
    Letem dalej czytać.. xD
    Baj. :*
    Weny. ! <3

    Pozdro i Buziak
    Kocham,
    Kamila B.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz.
Te wasze wszystkie komentarze wywołują u mnie uśmiech na twarzy i zachęcają do dalszego pisania ♥
Dziękuję ♥