środa, 10 września 2014

Capitulo 28 [Amor que sobrevivira todo]


"Tylko tobie swoje serce dam . Już nigdy skarbie nie będziesz sam . Razem z tobą chce budzić się każdego dnia i wiedzieć że na zawsze ciebie mam"

- Grzeczniej może?
- Nawet na to nie licz - powiedziała oschle.
- Będą tu mieszkała. Cieszysz się?
- Po moim trupie. Wypierdalaj i nigdy nie wracaj.
- Oj Violu.. Ja się przecież zmieniłam.
- Ty się nigdy nie zmienisz! Jesteś zwykłą suką i dziwką!
- Nie nazywaj mnie tak!
- Będę!
- Leoś jak możesz chodzić z.. takim czymś - wskazała na szatynkę.
- Ty szmato! 
Violetta rzuciła się na dziewczynę. Leon od razu zaczął ją przytrzymywać, żeby nie zrobiła Megan krzywdy.
- Violu chodź może do pokoju - powiedział stanowczo.
Siedemnastolatka ze łzami w oczach poszła do swojego pokoju. Nie spodziewała się, że kiedykolwiek jeszcze ją spotka. Z całego serca ją nienawidziła. Szatyn od razu poszedł za swoją dziewczyną.
- Leoś zostań. Daj jej ochłonąć. - powiedziała szatynka.
- Mogę się dowiedzieć czemu ona tak zareagowała?
- Sama nie wiem.
- Powiedz prawdę.
- Mówię prawdę.
Zielono - oki ostatni raz na nią spojrzał po czym udał się do pokoju swojej dziewczyny. Zastał ją tam płaczącą. Od razu do niej podszedł i przytulił. Dziewczyna wyrwała się z jego uścisku.
- Violu co się stało?
- Nie ważne. - rękawem bluzki delikatnie wytarła łzy.
- Dla mnie ważne. Czemu tak zareagowałaś?
- Leon.. daj mi spokój.. chcę być sama.
- Ale..
- Nie. Po prostu wyjdź.
Siedemnastolatek wykonał prośbę. Kiedy była już sama wyciągnęła z szafki długopis oraz pamiętnik w którym zaczęła pisać.


Drogi pamiętniku.
Czemu wszystko musi się spieprzyć? Było już tak dobrze. Powoli wszystko zaczęło się układać. Mam przy sobie Leona, Marco, Angie i Pablo. Spodobało mi się moje nowe życie. Ale teraz.. pojawiła się Megan. Miałam nadzieję, że już jej nigdy nie spotkam. Ale niestety dzisiaj ją zobaczyłam.. A co najgorsze będzie mieszkała w tym domu co ja. Nie wiem jak ja to wytrzymam. Wiem tylko jedno... nigdy jej nie wybaczę. Jest zwykłą suką..


Nagle usłyszała pukanie do drzwi. Po chwili otworzyły się i ujrzała Marco. Kiedy zobaczył ją taką zapłakaną usiadł obok niej i spojrzał na nią pytającym, a zarazem troskliwym głosem.
- Violu co się stało? - spytał troskliwie.
- Wszystko jest źle.
- O co chodzi?
- Nie zrozumiesz. Po prostu mnie przytul. Tego mi potrzeba najbardziej.
Brunet od razu wykonał jej prośbę.
- Dziękuję.
***
Drogi pamiętniku!
Nienawidzę tej suki. Castillo.  Zawsze była dla każdego lepsza. A wcale taka nie jest. Udaje taką pokrzywdzoną przez los żeby każdy jej współczuł i był dla niej miły. Ale na mnie to nie działa. Leon w ogóle nie ma gustu. Znalazł sobie taką kretynkę. Zemszczę się na Violetcie. Ona pożałuje, że w ogóle mnie poznała...



♥♥♥
Hola chicas/chicos <3
Jak zawsze powiem xD
Rozdział krótki, notka krótka xD
Jak zawsze ;D xD
Mam do was takie istotne pytanie ;D
Co byście chcieli na 100 tys. wyś.? ;D
Wiem, że jeszcze długo czasu minie zanim te 100 tys. będzie, ale co tam xD
Pewnie napiszę OS, może zrobię konkurs (nie wiem jeszcze. Bo we wcześniejszym konkursie brała udział 1 osoba -.-).
Ale wy też coś możecie wymyślić ;D
Nie. Nie wstawię mojego zdjęcia :)
Swoje propozycje możecie podawać w komentarzach ;d
Także czekam na propozycje ;D
Jeśli przeczytałeś notkę napisz w komentarzu "Traktor xD"
To na tyle ;d 
Czytasz - komentujesz - motywujesz <3
Do następnego <3
Adios misiaki <3

23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Od razu uprzedzam komentarz będzie krótki, bo nie za abrdzo mam czas. Zacznę od tego, że jestem bardzo uszczęśliwiona faktem, że jestem pierwsza na tym jakże cudownym blogu.
      Rozdział oczywiście jakby inaczej GENIALNY <333
      Nic dodać nic ująć :ppp
      Ciekai mnie co knuje ta Megan i co zaszło między nią i Violką, że się tak nienawidzą.Jestem ciekawa bardzo ciekawa.
      Mój dzisiejszy dzień był okropny, dlatego nie mam w ogóle weny na dłuższy komentarz <333
      Wybacz, że tak późno wróciłam, ale ważne, że w ogóle mi się udało xpp
      Czekam na nastepny wspaniały rozdział <333

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Takim oto sposobem Magdalena znów staje na podium!
      Tłumy szaleją itd. xD
      Mam ochotę zabić laski od geografii i matmy trallallalla! ;D Nie cierpię (musiałam to napisać, wybacz ;X)
      Rozumiem, że Megan zrazi Leóna do Violetty, albo po prostu jej go odbije, zgadza się?
      Powracam do strugania trumny ;*
      Już niedługo będziesz wąchała kwiatki od spodu ;3
      Hyhy Violka wydrapałaby Megan oczy w tych drzwiach XD
      Ej! Leósia się nie odrzuca Violetta!
      A Marco? Żartujesz tak? Swojego (mojego) seksiaka odrzuciła, a do Marco się lepi? Pff...
      Pożałujesz...

      Weny ;*
      ~Madziuś ♥

      Usuń
    2. Haha xD
      Ja mam ochotę zabić takie kilka szmat z mojej klasy xD
      Ale mniejsza z tym xD
      Dziękuję <3

      Usuń
  3. Traktor! ♥ Ja też lubię traktorki ;3 Bawiłam się nimi z bratem ^^
    A na 100 000 chcę OS *o* I może być konkurs ^^
    Rozdział? GENIALNY ♥
    Boski ♥ Cudowny ♥ Wspaniały ♥
    Viola zwyzywała Megan ^^
    Leoś się o nią troszczy ♥
    Ale powinien wcześniej stanąć w jej obronie!
    Bo wyszło na to, że słucha Megan, a nie Violi ;c
    Smutno ;c Tak bardzo ;c
    Viola się przytuliła do Marco ♥
    W sumie cieszę się, bo Leon nie powinien się tak łatwo poddawać ;/
    A ta Megan?! -,-
    Nie wierzę, że to Viola jest zła -,-
    Ale szkoda, że do roli Megan wzięłaś Ninę Dobrev ;c
    Ale rozdział czadowy ♥
    Czekam na kolejny niecierpliwie ;*
    Buziaki ;*
    Katarina ♥
    P.S. Co mam zrobić z tymi oszalałymi ze złości łopatami? O.o

    OdpowiedzUsuń
  4. P.S.2. Jestem trzecia ♥ Jakiś sukces jest ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :)
    Megan :/
    Biedna Viola :(
    Czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rozdział.
    Czuję że Megan sporo namiesza...
    Swoją drogą ciekawe dlaczego tak się nie lubią. Kolejna tajemnica!
    Doskonale! ;)
    Buziaki;*
    Ruda;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski !
    "Traktor" :D
    Rozdział jak zawsze cudowny ! Viola i Megan się nie lubią. Viola się na nią rzuciła, a tamtej już nie lubię : / Leoś chciał ją przytulić, a ta kazała mu się odsunąć :( A jak Marco przylazł to się przytuliła ! Już czekam na kolejny ;*
    Pozdrawiam <333

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeee :D Jestem ^^
    Skarbie, rozdział genialny ^^
    Uuu... było parę brzydkich słów :o xD
    Rozdział baaardzo mi się podobał ^^
    I dlaczego akurat "traktor"? xD hm.. oryginalnie ^^
    To.... traktor! ^^
    I chcę Twojego OS'a! *___*
    Skarbie, weny życzę :*
    Czekam na next ♥

    Nel

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo! <333
    Kocham ! <33
    Ta suka Megan mnie wkurza na maxa! -.-
    Czekam na next! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu to samo, nie ten komentarz do rozdziału.! xDD
      A więc tak, pisze drugi raz:
      Jest po prostu genialny, cudowny, boski, świetny, i wgl cały idealny.! <3
      Świetnie wszystko opisujesz i miło się Ciebie czyta ;3

      Usuń
  11. Traktor :)
    Boski rozdział :)
    Megan, ughhh nienawidzę -,-
    Viola wkurzonaa- też bym była :3
    Całusy

    OdpowiedzUsuń
  12. Traktor. xd
    Co za suka z tej Megan..
    tylko ma mi Leonettki za bardzo od siebie nie rozdzielić bo łep urwę ... !!
    Nienawidze suki Megan.! -,-
    Debilka...
    chcę wiedzieć co ona zrobiła biednej Violce.. !!!
    Mam jej dość.. ale przeżyje.. <3
    Rozdział ? :
    BOOOOSKKKKKIIII ! <3
    Kocham.. i weny życzę..

    Pozdro i buziak.. :*
    Kamiśś. <3 !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz.
Te wasze wszystkie komentarze wywołują u mnie uśmiech na twarzy i zachęcają do dalszego pisania ♥
Dziękuję ♥