piątek, 22 sierpnia 2014

Capitulo 14 [Amor que sobrevivira todo]

"Chciałabym mieć świadomość, że w każdym momencie, czekają na mnie ramiona w których mogę czuć się bezpiecznie."

- Wróciłem do domu braciszku.
- Czemu mnie o niczym nie powiadomiłeś?
- Mama powiedziała, że dopóki nie wróci to mam zamieszkać u jakiejś Violetty Castillo. A tak w ogóle widzę, że znalazłeś sobie dziewczynę.
- To nie moja dziewczyna.
- A kto?
- Przyjaciółka.
- To piękną masz przyjaciółkę. Jak masz na imię ślicznotko? - spytał z uwodzicielskim uśmiechem.
- Violetta Castillo. A ty..?
- Marco Verdas. Czyli to z Tobą będę mieszkał przez 3 dni?
- Niestety.
- Ja wezmę telefon, a wy sobie porozmawiajcie.
Ostatni raz spojrzał na swoją przyjaciółkę, a następnie wszedł do domu.
- Co ty ślicznotko robisz na wsi? Nigdy Cię tu nie widziałem.
- Po pierwsze to nie mów na mnie "Ślicznotko", a po drugie nie muszę Ci się z niczego spowiadać.
- Mmm zadziorna. Lubię takie.
- Mogę Cię o coś prosić?
- Jasne skarbie.
- Zamknij się i się do mnie nie odzywaj.
- Słoneczko nie mów tak.
Cisza.
- Nie bądź taka.
Castillo dalej się do niego nie odzywała. Kiedy miał ponownie się odezwać wrócił Leon.
- Już jestem. Idziemy?
- Jasne - powiedziała szatynka.
Wzięła Verdasa za rękę i cała trójka udała się do domu.
***
- Zaprowadzisz mnie do mojego pokoju?
- Leon możesz to zrobić za mnie?
- Ale ja wolę, żebyś to Ty zrobiła. - powiedział Marco.
- Ehh.. no dobrze. Chodź.
Marco wziął do ręki swoją walizkę, a następnie poszedł za dziewczyną. Po chwili byli na miejscu. Marco odłożył walizkę na podłogę, a Violetta skierowała się w stronę wyjścia. 
- Violetta zaczekaj.
- Czego znowu ode mnie chcesz? - odwróciła się w jego stronę.
- Przeprosić.
- I czemu mam Ci wybaczyć?
- Bo ja Cię bardzo o to proszę?
- Potrafię wybaczyć błąd jeśli Ty potrafisz się do niego przyznać. Jeżeli nie będziesz się już tak zachowywał to może wybaczę.
- Nie będę już się tak zachowywał.
- Obiecujesz?
- Obiecuję.
- To wybaczam - oznajmiła z uśmiechem.
- Może poznajmy się od nowa?
- Jasne.
- To opowiedz coś o sobie.
- Nie ma za bardzo co mówić. ale ty powiedz coś o sobie.
- No dobrze. Nazywam się Marco Verdas. Mam 17 lat. 4 lata mieszkałem u cioci. Do tej pory nie miałem żadnej dziewczyny. Moim ulubionym kolorem jest niebieski.
***
- Może pójdziemy coś ugotować? Jestem bardzo głodna.
- Jasne. Chodźmy.
Marco i Violetta udali się na parter domu. Skierowali się do kuchni w celu przygotowania posiłku.
- Co robimy na obiad?
- Może pizze?
- No dobrze.
- Marco wyjmij z lodówki jajka i mleko , a ja wezmę mąkę i miski
- Okey.
Brunet podszedł do lodówki i wyjął produkty które były potrzebne. Kiedy wszystkie składniki były na blacie zaczęli prace.
- Violu masz coś na nosku
- Co ?- zapytała
- To - powiedział Marco i sypnął na nią mąką      
- No wiesz co ? - zaśmiała się
- Tak? - spytał i także się zaśmiał
- To - i usmarowała mu całą twarz mąką po czym zaczęła uciekać.
Brunet natychmiastowo zaczął ją gonić. Gonili się przez jakiś czas. Kiedy był blisko niej wyszło tak niefortunnie, że on przewrócił się na nią i byli bardzo blisko siebie. Popatrzyli sobie głęboko w oczy. Powoli zaczął się przybliżać do dziewczyny...
♥♥♥
Hejo misiaki <3
Tak, tak xD
Możecie mnie zabić za tą końcówkę rozdziału xD
Zastanawiałam się czy to nie jest za szybko XD
Ale gdybym miała pisać te akcje "wolniej" to ta akcja byłaby za jakieś 15 rozdziałów XD
Więc chyba tak jest dobrze ;3
Ciekawe ile będę miała hejtów za tą końcówkę xD
Czytasz - komentujesz - motywujesz <3
Do następnego misiaczki <3
Adios <3

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. -powinni zrobić taką emotkę xd
      Rozdział ogólnie, boski doskonały <3 Już się cieszyłam, że Marco będzie wrogiem Violki, a tu... bum o.o
      POLUBILI SIĘ!!!
      BARDZOOO!
      Oki :3
      Podoba mi się taka akcja :33333333 xdd
      Będzie gites jak dwóch braci będzie walczyć o jedną dziewczynę, a potem Viola wybierze... Marco. :) XD
      Więc mogą się pocałować :33
      odwala mi ;xxx xddd
      Czekam na nexta :***

      Kocham ♥

      Julson

      Usuń
    2. Napis z emotki się nie wyświetlił :CC ŁEEE!!! XD

      Usuń
  2. Cudowny!! <333
    Kocham Tego bloga <33
    Dodasz dzisiaj next? :*
    Wpadniesz do mnie? ;)
    Pozdrawiam! ;*****

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski ;)
    Nawet przypuszczałam, że to będzie brat Leona :) Viola zaprzyjaźniła się z Marco. Ciekawi mnie gdzie przez ten cały czas jest Leon. Jak wracali do domu Viola wzięła za rękę Leona. Prawie się całują nieee ! Ale jakoś będę musiała to przeżyć w końcu i tak będzie kiedyś tam Leonetta bo ten blog jest o nich :D A może coś im przerwie ;) Już czekam na kolejny rozdział ;***
    Pozdrawiam <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaaaa.... <3
    Nie mów, że najpierw będzie Marletta, a dopiero potem Leonetta? *o*
    Pewnie Leon ich zobaczy i będzie szok ;o
    Bo mi się wydaje, że Leoś nie lubi Marco ;/
    I Leoś będzie zazdrosny ^^
    Hahahaha będzie pro ;3
    Jestem mega "napalona" na nexicka <3
    Czekam niecierpliwie *o*
    Buziaki ;*
    Katarina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Też czułam, że to brat Leona, tylko myślałam, że będzie nim... Fede? Ale Marco też fajniutki ^^ Rozdział cudny *o*

      Usuń
  5. Ha! Jednak intuicja mni nie myliła, wiedziałam, że to brat Leona, ale nie spodziewałam się, że tym bratem będzie Marco o.o
    Nawet nie wiesz jak bardzo chciałabym Cię zabić za tą końcówkę, ale za bardzo Cię uwielbiam i jestem ciekawa dalaszych losów, więc tego nie zrobię ^.^ masz szczęście xDDD
    Normalnie SZOK!!! Leon przerwie pocałunek czy będzie beso i dwie opcje, pierwsza "Przepraszam. Zapomnijmy", albo druga "Za szybko, przyjacielnia", albo jeszcze trzecia "Bądźmy razem" xppp
    Na pewno już wiesz, że ten rozdział jest CUDOWNYYY!!!! *-*
    Czekam jak zawsze na następny genialny rozdział. Dodaj szybko, bo zaraz zwariuję z ciekawości :**
    <333

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest! Już jest! <3
    Rozdział świetny! Myślałam, że jego bratem będzie Fede xD
    Hehh xD
    Będzie pocałunek?? ^^
    Ciekawa jestem reakcji Leona! ;D
    Proszę.... szybko dodaj następny!
    Jestem ciekawa! xD
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaraz ci powiem ile bedziesz miala hejtow za koncowke! Tyle ile bedziesz widziala plcow kiedy przywale ci patelnia! XD
    No dobra...Tobie wybacze, ale sb nie mysl! XD
    Cudowny rozdzial, ale jak sie pocaluja to...uuu bedzie nieciekawie -_- ;)
    Weny :)
    ~Madziuś <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plus zapomnialam dodac:
      Nie trafilam z bratem :C
      Marco od razu odrzucilam, bo uznalam, ze to byloby za proste, a tu prosze!
      MARCO!
      Dzieki, nie? xD
      ~Madziuś <3

      Usuń
    2. Madzia <33
      Dziękuję <33

      Usuń
  8. Woo, Viola szybka zaprzyjaźniła się z Marco *o*
    Podobał mi się taki "badboy" xD Ale Jego "grzeczniejsza" wersja też jest spoko *w*
    Za końcówkę Cię nie zabiję, bo może być ciekawie :D
    Leoś zazdrosny o Violę i własnego brata - już to sobie wyobrażam xD
    Do następnego *-* <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nono :3
    Viola przez tyle rozdziałów nie mogła zaprzyjaźnić się z Leonkiem, a teraz baaaardzo szybko zaprzyjaźniła się z Marcoo *.*
    Nie spodziewałam się, że to może być Marco, myślałam, że bardziej Diego :3
    A wiesz, przez ten Twój rozdział naszła mnie ochota na bitwę na mąkę xDDD
    Rozdział bardzooo bardzo słodki *O*
    Wspaniały po prostu xoxo
    Aaale Leoś będzie zazdrosnyyy o Viole i Marco :>
    Rozdział piękny <333
    Biorę się za nexta :3
    Całusy
    Marianna <333

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz.
Te wasze wszystkie komentarze wywołują u mnie uśmiech na twarzy i zachęcają do dalszego pisania ♥
Dziękuję ♥