czwartek, 7 sierpnia 2014

Prologue [Amor que sobrevivra todo]


Ten prolog dedykuję Madzi <3
 мα∂zιυś ♥. Ja również dziękuję, że jesteś <3 ;*
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Dziewczyna wpatrywała się w okno. Wracały wszystkie wspomnienia których nie potrafiła zapomnieć. Violetta Castillo - bo tak ma na imię owa dziewczyna - wie co to życie. Wiele przeżyła przez co jej psychika się zmieniła. Nie była taka jak inne dziewczyny. Niedawno straciła rodziców przez co została zmuszona żeby zamieszkać z ciocią i wujkiem na wsi. Nagle musiała porzucić wszystkich swoich przyjaciół, swoje dawne życie i zacząć nowe w zupełnie nowym dla niej otoczeniu.

Czy zaakceptuje "Nowe życie" jak i również nową siebie? Czy po prostu przegra walkę z samą sobą...?♥♥


♥♥♥
Tak tak.
Kolejny prolog :>
Nie mam za bardzo co do powiedzenia, więc po prostu.. do następnego :>
Czytasz - komentujesz - motywujesz :>
Adios <3

16 komentarzy:

  1. Fajny ^^
    Czekam na Pierwszy Rozdział <3
    Kolejny prolog xD
    Ciekawe, co się stało Vilu... ;c
    PS Zajmuję !!! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uhhhhhh <3
    Już nie mogę się doczekać 1-go !!
    Te quiero mi amor <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój pomysł <3 Czy zmienisz to i nie bd mój? xd
    Świetne jest ;p
    Widziałam słonia! Piękna trąba :3
    Czekam na next :*

    ~ Alla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zmienię bo w końcu ten pomysł to prezent na urodziny <3 xD
      Thanks <3

      Usuń
  4. No i co ja mam ci tu napisac?
    No boski no ;>
    Dziękuję <333
    Narobilas mi smaka i sie teraz pierwszego rozdzialu doczekac nie mogem :D
    Zryta psychika Vilu? Leonek naprawi, spokojnie xDDD

    Buziaki ;***
    ~Madziuś <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się świetnie.
    Vilu mieszkająca na wsi? Oryginalnie.
    Czekam na rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski !
    Bardzo ciekawie się zapowiada :D
    Dzięki za komentarz u mnie ;) Dodałam rozdział :) Mam nadzieję że przeczytasz ;* Czekam na rozdział 1 :) Pozdrawiam <333

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że tak szybko odkryłaś niektóre karty. Mam nadzieję jednak, że później wprowadzisz więcej tajemniczości. Będę zaglądała.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie się zapowiada *.*
    Od dzisiaj zaczynam codziennie wchodzić <333
    Całusy
    Marianna <333

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz.
Te wasze wszystkie komentarze wywołują u mnie uśmiech na twarzy i zachęcają do dalszego pisania ♥
Dziękuję ♥