wtorek, 26 sierpnia 2014

Capitulo 18 [Amor que sobrevivira todo]

"Nie szukaj ideału. Bo ideałów nie ma. Znajdź kogoś, kto zdenerwuje Cię jak nikt inny. Kogoś, czyj dotyk sprawi, że odlecisz do innego świata. Przy kim nie będziesz chciała nic udawać."


Rozdział dedykuję Mary ;*
To gdzie mnie jednak pochowasz? XD

Oczom dziewczyny ukazał się ślicznie ustrojony stół. Na stole leżał biały obrus, a na nim były rozsypane płatki róż. Stały również dwa talerze ze spaghetti i kieliszki z winem. Kiedy to zobaczyła z jej oka poleciała przezroczysta łza.
- Podoba Ci się?

- Tak.. i to bardzo - powiedziała z delikatnym uśmiechem. - Dziękuję.
- Nie ma za co.
- Jest. Mimo, że znamy się krótko to bardzo się starasz. A ja nic nie robię - powiedziała smutna.
- Księżniczko mi wystarczy tylko to, że jesteś.
- Dziękuję. Kocham Cię.
- Ja Ciebie też. - powiedział czule. - Siadamy do stołu?
- Jasne.
Chłopak odsunął krzesło na które usiadła dziewczyna. Po chwili siedział na swoim miejscu. Zaczęli jeść przygotowane danie ciągle na siebie patrząc. Po jakimś czasie ich talerze i kieliszki były puste. Dziewczyna wstała ze swojego miejsca i podeszła do bruneta któremu usiadła na kolanach.
- Dziękuję za bardzo udaną randkę. - powiedziała czule.
- A ja dziękuję, że jesteś - powiedział po czym delikatnie pocałował dziewczynę w usta.
***
Verdas już od godziny spacerował po polnych dróżkach. Chciał przemyśleć parę rzeczy. Cieszył się, że ma przy sobie tak wspaniałą przyjaciółką. Ale nie był zadowolony z tego, że jego brat wrócił do domu. Od dzieciństwa go nie lubił. Marco zawsze uważał się za tego lepszego, a Leon wręcz nie mógł tego znieść. Nagle poczuł zderzenie i poczuł jak upada. Spojrzał przed siebie i ujrzał śliczną blondynkę.
- Uważaj jak chodzisz! - krzyknęła.
- Przepraszam. Ale ty też powinnaś uważać.
- Ty uważasz, że to moja wina? 
Wstała i zaczęła otrzepywać swoje ubranie z brudu.
- Po części tak.
- Ehh.. przepraszam. Trochę zbyt ostro zareagowałam.
- Rozumiem. To ja Cię w zamian zapraszam do siebie na kawę.
- Ja nawet nie wiem jak masz na imię.
- Leon - powiedział z promiennym uśmiechem. A ty ślicznotko?
- Ludmiła.
- Śliczne imię dla ślicznej dziewczyny. Także czy uczynisz mi ten zaszczyt i pójdziesz ze mną na kawę?
- Jasne - zaśmiała się
***
- Nigdy Cię tu nie widziałem. Co ty robisz na wsi?
- Przyjechałam tu do mojej babci pewnie na stałe - Na jej ustach zagościł delikatny uśmiech.
- Cieszę się. Przynajmniej będę mógł Cię codziennie widywać.
- Z tego to i ja się cieszę - upiła łyk cieczy.
- Ludmiło opowiesz coś o sobie?
- Jasne jeśli ty też coś o sobie opowiesz.
- Umowa stoi.
- Nazywam się Ludmiła Ferro. Mam 17 lat i od dziecka mieszkałam w Buenos Aires. Teraz ze względu na pracę mojej mamy przeprowadziłam się do babci. Uwielbiam malować, śpiewać oraz grać na instrumentach. Moim marzeniem jest mieć dwójkę dzieci i męża który będzie traktował mnie jak księżniczkę. Twoja kolej.
- Nazywam się Leon Verdas. Tak samo jak ty mam 17 lat. Od dziecka tu mieszkam. Uwielbiam śpiewać. Moim marzeniem jest mieć szczęśliwą rodzinę.
- Mieszkasz tu od dziecka? I nie ciągnie Cię do miasta?
- Nie. Tu jest tak cicho, spokojnie. W sam raz dla mnie - uśmiechnął się.
♥♥♥
Hola chicas/chicos <3
Tak się prezentuje rozdzialik 18 ;D
Hihi Marletta ;D
Ile ludzi tym razem będzie szło do mnie z siekierami, łopatami? xD
Mam nadzieję, że rozdział wam się spodobał <3
Czytasz - komentujesz - motywujesz <3
Do następnego <3
Adios misiaczki <3

29 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zapomniałaś jeszcze dodać z patykami . :D
      Jeeee rozdzialik jest dedykowany mi <33
      Ale i tak masz przerąbane, mnie nie złamiesz ;*
      Ale przed tym muszę jeszcze poczytać jakieś wersje robocze czy coś... ;d
      Jakoś czytam, gdy imię "Marco" zmieniam na "Leoś" ^^
      Ale nadal świadomość, że jest Marletta mnie dobija ;x
      Nie mam pomysłów gdzie Cię pochować, więc załatwią to zakłady pogrzebowe :
      1."BONGO"
      lub
      2. "Mariusz Trynkiewicz wyrucha dziewczynki"
      Muszę się dobrze zastanowić, najlepiej w lodówce.
      Wiesz, muszę załatwić Ci jakieś warunki. ;*
      Ale jak już będzie Leomiła (czy jak to tam się pisze) to już nie masz życia! ;-;
      Wtedy przyjdę do Ciebie w biały dzień, schowam się pod łóżkiem z moim kochankiem - patykiem z wystruganym napisem "nie przeginaj pały" i nie będzie w nocy litości. :*
      Oj kochana mam plany co do Ciebie ;*
      Wtedy już zjednoczę zakłady pogrzebowe "Ojczenasz","Mariusz Trynkiewicz wyrucha dziewczynki", "Game Over", "BONGO" i "ALE ŻEŚ RĄBNĄŁ", i masz zapewnione miejsce pod stodołą :*
      Już Cię namierzyłam, złotko ♥
      Daj mi jeszcze jakiś tydzień na dojazd.
      Co do rozdziału (mimo Marletty ._.) jest - jak zawsze - genialny <3
      Za tydzień... Hue hue hue ;*

      Usuń
    2. Hahahahah XD
      Boję się was >< xD
      Nie straszcie mnie XD
      Hhaha czekam, aż przyjedziesz XD ;*
      Idę się schować pod łóżko ;C XD
      Papa ;C xD
      I dziękuję <3

      Usuń
    3. dołączam się do Mary!!!

      Usuń
    4. Hahaha dzięki za chęć ubicia mnie patykiem XD

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Marletta hihi fuj xD
      Lemiła? Oj prosisz sie o lanie kochanie ;*
      W ostatnim komentarzu wywalilam ci na lawe moje oczekiwania, a ty?
      Łamiesz mi serce! XD
      Jestes zuaaa...:0
      Jeszcze pozalujesz!
      Swietny rozdzial wiesz? Tylko wymaga poprawek parringowych.
      Uch jak szybko zmieniam temat -_-
      Jeszcze pozalujesz!
      A nie, to juz bylo...
      Poczekaj scenariusza zapomnialam xd
      Eee...mam!
      Poskarze sie swietemu mikolajowi!
      Na swieta doataniesz taka rozge ze ci w piety pojdzie! ;D
      Tak, zgadza sie! Mam takie kontakty! XD
      Ja i miko siedzielismy w jedym pierdlu xd wiezienie zmienia ludzi. Zobacz tylko! Dzisiaj rozdaje mlodym prezenty (lub jak w tw przypadku - rozgi ;*)
      A ja? Tez sie zmienilam! Siedzialam nieslusznie oskarzona
      Za nokaut kielbasa -_- xD
      A teraz? Niezrownowazona psychicznie naztolatka, ktora dodaje walniete komcie na bloga Caroline i ja zamecza!
      Cala ja :)

      Weny :*
      ~Madziuś <3

      Usuń
    2. Hahahha XD
      Kc <333
      Ej ja chcę wirówkę w pralce! :D xD
      Pfff... nie dostanę rózgi ;D
      Bo ja przecież jestem bardzo grzeczna :D
      C"nie? XD
      Nie jesteś zrównoważona psychicznie <3
      Tylko szalona :D
      Dziękuję <3

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Wiesz co Karolino? Wiesz co?! Ja Ci chyba pomnik wdzięczności na moim podwórku postawię! :D Za słodką Marlettę i wspaniałą Leomiłę <333
      Ta... Ja jestem inna! XD Zamiast iść do Ciebie z... motyczką (będę inna) to CI będę pomnik stawiać ;d
      Po pierwsze: Rozdział kjejkwehrkjewhrkjhewrkjhewjrh <3333 WSPANIAŁY!!!!!!!!!!!
      Jezus *-* Ta Marletta taka słodka <3 Marco tak wszystko słodko zrobił <33 I oni są wgl. razem fsdjfhdjshfjdfh <33 Czy tylko mi się ten paring podoba?XD Możliwe...
      I to "Kocham Cię" i "Ja Ciebie też" *O* To nic, że się znają jeden dzień.. xd To na serio NIC! XD
      I ta ostatnia scena *O* <33 Taka czuła ♥♥♥ Normalnie!! Aaaahhh! <333333
      Uuuu... Marco lepszy od Verdasa? Yhy... może jeszcze frytki do tego? ;p
      LEOMIŁA <3333
      O matko! O Jezu *O* Nazwał ją śliczną *O* <33333
      Leoś nie będzie sam, o tak <333
      Poszli na kawę *O* <33
      Zapoznali się lepiej <3
      Cieszą się ze swojeg towarzystwa *O* <3
      JA CHCĘ ŻEBY ONI BYLI RAZEM! :D
      I chyba tylko ja :C
      Eeeehhh ;c lajw is brutal xd

      Czekam na kolejnego cudownego nexta <3333

      Milion buziaków :*

      Julson

      Usuń
  4. Boski! ;D
    A Leon znalazł sb dziewczynę?? ^^
    Hahah xD
    Przepraszam kochanie, ale dzisiaj będzie krótki ;c
    Także czekam na next! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo! <3
    Leoś z lasecczką? ^^ Ciekawe czy Violka bd zazdrosna! <3 Mam
    Marletta -,- Idę z łopatą.
    Czekam na next! :********
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ;3
    Czekam na kolejny ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny rozdział :)
    Marletty nie lubię, ale Leomiła mi pasuje ;p
    Czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski ;)
    Ja nie pójdę do Ciebie z łopatą czy siekierą, ale z grabiami ;) Rozdział jak zawsze cudowny i ciekawy. Randka Marletty :( Leon poznał Lu. Mam nadzieję, że Marco nie jest z Vilu aby znowu być lepszym od Leona bo Viola się załamie, ale wtedy Leon by jej pomógł :) Już czekam na kolejny rozdział ;***
    Pozdrawiam <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Hahha idę schować się pod łóżkiem ;C xD

      Usuń
  9. Po pierwsze: jak zwykle, rozdział napisany świetnie.
    Po drugie: uwielbiam postać Marco (<3) i da się przeżyć Marlette.
    Po trzecie: chwila co?! Leon i Ludmiła? Eyy no!
    Czeeekam na kolejny!! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe! No cudo *-*
    Czy to jest Marletta? Yyyy... o nie. To nie pasuje. Mam sikiere. Uwazaj.
    Hmm... Leomila... Normalnie to moze chcialabym cie zabic, ale ja po prostu kocham ten parring <3
    Jest zaraz po Leonettcie :D
    Lu chce miec szczęśliwą rodzinke i Leos tez haha cos sie kroi XD
    Blagam, napisz juz następny, bo chodze w kółko i nie mam co z sobą zrobić. Musze przeczytac jeszcze jeden rozdzial! Uzaleznilam sie przez ciebie!
    Za dobrze piszesz :( Nie fair...
    Czekam na nastepny z ogromna niecierpliwoscia (jak wyzej napisalam, uzalezniona jestem od twojego bloga)
    no i co tu jeszcze no zycze ci duuuuzo weny :D
    Julia Verdas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <33
      Rozdział będzie dodany automatycznie o 13 :D

      Usuń
  11. Omnioomniooom <333
    No cudny ;*
    Ludmiłaaa i Leoś, Viola i Marcoo, hmmmm nie jest źle. Przynajmniej Leoś nie jest sam xD
    Zabieram się do następnego <333
    Jeszcze raz - cudny :333
    Całusy
    Marianna <333

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już szykuję kasę na twój grób.. ok. ?
    Chyba się nie obrazisz .. nie. ?
    Na policji będę miała wytłumaczenie że zabiłam cię za zrobienie Marletty i Lemiły...ok... ?
    No .. to chyba tyle miałam do powiedzenia.. a nie ..
    Rozdział jest boski. ! <3 <3
    Kochana.. oddaj talent. ! <3
    Weny życzę...

    Pozdro i Buziaki. <3 ! :*
    Kocham ,
    Kamila M. :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz.
Te wasze wszystkie komentarze wywołują u mnie uśmiech na twarzy i zachęcają do dalszego pisania ♥
Dziękuję ♥