poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Capitulo 17 [Amor que sobrevivira todo]

"Najsmutniejsze oczy to te, w których zgasła nadzieja."

Rozdział dedykuję Julci (Julson Verdas Horan) <3
Nie zabij mnie za Marlette xD

- Ja.. będę Twoją dziewczyną - powiedziała z uśmiechem.
- To wspaniale - na jego ustach pojawił się ogromny uśmiech.
Marco zbliżył się do szatynki po czym delikatnie ją pocałował.
- Zapraszam Cię na randkę - powiedział po oderwaniu.
- Mm super. Gdzie i kiedy?
- Niespodzianka i.. masz na przygotowanie się godzinę.

- No dobrze. To do zobaczenia później - pocałowała go w polik, a następnie udała się do pokoju Leona.
Kiedy weszła do środka zastała go czytającego książkę.
- Cześć - uśmiechnęła się promiennie.
- Cześć Violu.
Odłożył książkę na półkę. Wstał z łóżka i podszedł do swojej przyjaciółki i pocałował w policzek.
- Leeeeooś - powiedziała ze słodką minką - pomożesz mi?
- W czym? - spytał zaciekawiony.
- Bo mam dziś randkę i... mógłbyś mi pomóc w przygotowaniu się.
- O nie..
- Leoś.. no proszę.
- Ehh.. muszę?
- Nie, ale możesz pomóc swojej Najlepszej przyjaciółce.
- No dobrze, ale robię to pierwszy i ostatni raz.
- Super - powiedziała z uśmiech na ustach i go przytuliła.
- Tiaa.. ja też się cieszę.
- Nie marudź tylko chodź ze mną.
Violetta pociągnęła go za rękę do swojego pokoju. Szatyn usiadł na łóżku, a dziewczyna podeszła do szafy z której wyciągnęła dwie sukienki.
- Która? Czerwona czy krwista? - spytała pokazując mu ciuchy.
- Ale Violu.. one są takie same.
- Wcale nie. Nie znasz się. To która?
- Ta po prawej.
- Okey to bierzemy tą po lewej.
- Nie zrozumiem logiki kobiet - westchnął.
- Nie musisz.
- I całe szczęście.
Podeszła do szafy i wyjęła dwie pary butów.
- Które szpilki?
- Te po lewej.
- Dobry wybór. No dobrze, więc teraz idę się przebrać.
- Możesz się przebierać tu - powiedział z uśmiechem.
- Hahaha zapomnij. Zaraz wracam.
Dziewczyna udała się do łazienki w której przebrała się w wybrane rzeczy. Zrobiła sobie delikatny makijaż i ułożyła włosy. Po jakimś czasie wyszła z łazienki.
- I jak? - spytała niepewnie.
- Wyglądasz ślicznie - powiedział Leon wpatrując się w szatynkę.
- Dziękuję - powiedziała, a na jej twarzy pojawiły się rumieńce.
- Ślicznie się rumienisz.
- Leon przestań bo będę wyglądała jak burak.
- No dobrze.. życzę udanej randki. 
- Dziękuję.
- Ja wracam do pokoju. Pa Violu.
Chłopak pocałował dziewczynę w policzek, a następnie wyszedł z pokoju. W drzwiach minął się z Marco. Brunet podszedł do dziewczyny i pocałował ją w usta.
- Cześć skarbie.. gotowa?
- Chyba tak - powiedziała z uśmiechem.
Zakrył jej oczy, a następnie zaczął ją prowadzić do miejsca w którym miała odbyć się ich randka.
♥♥♥
Hola chicas/chicos <3
Madziu, Julciu, Ewelinko, Mary i reszto moich czytelników nie zabijcie mnie za Marlette xD
Ha ha ;D
Madziuś pewnie już idzie do mnie w stroju ninjy xD
Kto mnie obroni? ;C xD
Pewnie za tą Marlette nikt by mnie nie obronił xD
Leoś taki dobry przyjaciel ^^
Czytasz - komentujesz - motywujesz <3
Do następnego <3
Adios misiaczki <3

27 komentarzy:

  1. Świetne c;
    Czekam na next ;))

    ~ Alla

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie! :C Nie chcę Marletty! :C
    Leoś serio?! Żadnych scen zazdrości?! :<
    Idę z łopatą Caroline! :P
    Rozdział Boski!! <33
    Zapraszam do mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boję się ;C xD
      Idę się schować pod łóżko ;C xD
      Thanks <3

      Usuń
    2. Właśnie się zdradziłaś kochana. Powiedziałaś gdzie się chowasz.. xd

      Usuń
  3. Zajmuję! <3
    Genialny!
    I Leoś pomaga w przygotowaniach *.*
    Chciałabym zobaczyć jego minę, gdy zobaczył Vilu w tej sukience xD
    Ona i Marco?... ;c
    Leon jeszcze nie wie, z kim jego "przyjaciółka" poszła na randkę xD
    Hahah ;)
    Czekam na następny rozdzialik!
    PS Ja Cię obronię ;*
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny !
    Tak jak pisałam Viola się zgodziła :( Leoś tai przyjaciel doradzał jej :D Ja cię obronię bo musisz żyć aby w końcu na tym blogu pojawiła się Leonetta ;) Już czekam na kolejny boski rozdział ;*
    Pozdrawiam <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchas gracias <3
      Ooo kolejna która mnie obroni ;*
      Dziękuję <3 xD

      Usuń
  5. Idę do Cb z patykiem 'nie przeginaj pały' ;-;
    Jak mogłaś zrobić Marcesce? ._.
    Już idę Cię namierzyć. ;>
    Ale był Leoś więc jest okey ^^
    Dziś krótko przepraszam ;c
    Do zobaczenia... Hue hue hue ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marlette* xD
      Ej to ja się idę schować pod łóżko ;C xD
      Dziękuję <3

      Usuń
    2. Przepraszam, przejęzyczyłam się xd Myślami błądziłam, gdzie Cię pochować. :*
      Polecam piekarnik. :p

      Usuń
    3. Haha xD
      Ja się idę schować przed Tobą do szafy >< XD

      Usuń
  6. Prosiłaś, żeby tego nie robiła, ale chyba jednak cię zabiję za Marlettę ;cc
    Dobrze to wgl. napisałam? XD
    Ma być LEONETTA! :D
    Ale to twoje opowiadanie wiec ty decydujesz ://
    I tak będę czytać :*
    Czekam na next'a!
    A teraz żegnam!
    Adios :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze napisałaś ;D
      Idę się schować pod łóżko ;C xD
      Dziękuję <3

      Usuń
  7. Oooołłł maj gaaaaasz! *O* <3333
    Po pierwsze; Dziękuję kochanie za dedyk :** <3333
    Po drugie:
    JA WCALE NIE JESTEM ZŁA ZA MARLETTĘ CZY JAK TAM XDD
    Julcia jest ta inna... Julcia lubi takie dziwne paringi xd Tak lubi, lubi, lubi, lubi i tak nagle nienawidzi xd
    EEEJ! Niech jeszcze Leoś sobie znajdzie jakąś laskę, a nie będzie taki sam smutny siedzie ;cc ON MA KOGOŚ MIEĆ! XDD
    Awww takk <33 Marletta <333 Oł jea <33 Ja się cieszę :** Wtedy jak się pocałowali to też się cieszyłam... Jak wspominałąm... Jestem dziwna! XD
    Violka się zgodziła ^^ Tralalalal ^^
    RANDKA MARLETTY <333 O mój bosz <3 się doczekać nie mogę ;>
    Leon taki doradca ^^ <333
    On wgl. wie, że Violka jest z Marco? XD Chyba nie miał okazji się dowiedzieć xdddd Ups :P xdd Ciemawe jaka będzie jego reakcja jak się dowie ^^
    Pewnie Violka wyglądała bosko <333
    No cóż... Czekam na nexta i na randkę Marletty <33

    Jeszcze raz dziękuję za dedyka :*
    Chyba nie wspominałąm, że rozdział wspaniały. :P Ale to już pewnie wiesz <333

    Życze weny :*

    Julcia xdddd

    OdpowiedzUsuń
  8. Wykopałam już dołek aby Cię w nim pochować, ale chyba się jeszcze powstrzymam i zakopię go aby mnie nie kusił xpp
    Karolinko nie mogę Cię przecież teraz zabić, bo tylko Ty wiesz jak potoczy się to wszystko <--- jedyny i główny powód, dla którego zakopałam ten dołek XDDD
    Tak wiem jestem bardzo głupia, ale mam tego świadomość :D
    Masz szczęście, że był przynajmniej wątek Leonetty <333
    Oczywiście jako przyjaciół, lepsze to niż nic :]
    Randka Marletty O.O ... Nie mam Ci tego aż tak bardzo za złe. W końcu u mnie też nie ma Leonetty ;/
    Rozdział 17, na 10 możliwych punktów otrzymuje ... Pampampampam... 1000000000....0 ;***
    No coż jest CUOWNYYY!!!!! *-*
    Tralalalala... Żegnam się teraz, bo muszę w końcu dokończyć rozdział na swojego bloga ;/
    Tak więc, jak zawsze czekam na następny chcę wiedzieć jak to się wszystko potoczy <333

    Podpis: Oczekująca na genialny rozdział Caroline, Ewelina :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha xD
      Ten dołek będzie na mnie czekał >< xD
      I tak już chcą do mnie z łopatami przyjść >< xD
      Czekam na rozdział u cb Aniołku <3333
      Dziękuję Ewelinko ♥

      Usuń
  9. Okey! Radze nie wychodzic z domu! ;D
    Zaraz telepatycznie przesle ci numer konta ;)
    Sfinansujesz sobie smierc ;**
    Okey ty skombinujesz ciuchy a ja pochodnie i widly ;p
    Jak nie zerwa do max 25. rozdzialu to...czekam na cmentarzu :D
    Bede ja (jako Madziuś gangster ;)) i szóstka moich bliskich kolegow ninjy :*
    Jesen przyjedzie kombajnem, drugi skombinuje kielbase, a trzeci pralke zybym mogla zza niej wyskoczyc :D i to wszystko na cmentarzu
    Jako iz mam niemala slabosc do twojego bloga, mozesz wybrac sb rodzaj smierci: xD
    A) palenie na stosie
    B) nokaut patelnia
    C) uduszenie kielbasa
    D) wirowka w pralce
    F) wciagniecie przez kombajn
    Aby wybrac wyslij SMS o tresci A B C D E lub F pod numer 66*969 koszt = 3,48 z VAT XD
    Moj kolega bedzie czekal na cb za twoim biurkiem w twoim pokoju w najblizszy piatek trzynastego o godz. 23:59:59 ;D (w czarnych rajtkach itp. ;) ninja <3
    Ale jak nie zrobisz leonetty to przestane xd (lub nie :))
    Ale bede niezle fochnieta, a ma to rozne konsekwencje...(ninja, gangster (...) itp.) ;)
    Pozdrawiam xD
    ~Madziuś <3

    PS: weny ;*
    PS2: boski rozdzial :)
    PS3: w sumie tylko ty wiesz co bedzie dalej w tw opowiadaniu wiec ci daruje, ale miejsce na cmentarzu zarezerwowane. Wiesz znam fajny zaklad pogrzebowy. Nazywa sie "Do piachu!" XD
    PS4: znajdz leonowi dziewczyne zeby violka byla zazdrosna i przejrzala na oczy ;D tylko nikogo z violetty ploose :* a pozniej niech beda razem ;)
    PS5: kocham <3
    ~Madziuś <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah XD
      Idę się schować pod łóżkiem >< XD
      Chcę wirówka w pralce! ;D
      Hahah boję się CB XD
      Dziękuję Madziu <3
      +Masz GG lub coś tego typu? ;D

      Usuń
    2. Nie mam ;/
      Ale chyba trzebaby zalozyc ;)

      Usuń
  10. Nono :3
    Marletta :> nie musiałaś :c nnieee lubieee
    ale Leoś taki dobry przyjaciel pomaga Violi
    za Marlette Cię nie zabije, ale FOCH
    Cuuudny rozdział <333

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochan jestem nowa..więc wiesz.. :)
    Blog jest zarąbisty.. rozdział jest zarąbisty..
    Ale powiem jedno.. idę z nożem i łopatą.. nie obrazisz się, co nie. ?
    Nie znam cię ale cię kochałam. xd
    A wiesz za co chcę cię zabić.. ?? Oj ty już wiesz .. że na Marlettę. !!
    Blog polecony przez : xMadelinex <3 !
    ale przeżyje jakoś tą całą Marlettę..
    Dodałam mojego bloga do Zaproś do sb :>
    Mam nadzieję że odwiedzisz i zostawisz po sb jakiś komek. :*
    Weny życzę. ! <3

    Pozdro i Buziaki. :*
    Kamila Blanco. ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz.
Te wasze wszystkie komentarze wywołują u mnie uśmiech na twarzy i zachęcają do dalszego pisania ♥
Dziękuję ♥