niedziela, 24 sierpnia 2014

Capitulo 16 [Amor que sobrevivira todo]

"Jeśli nie spróbujesz to nigdy nie dowiesz się czy było warto"

Rozdział dedykowany Ewelince Anonim <3333

(Teraz jest jakieś święto, więc jeszcze mają wolne ;p)

Violetta wstała w wyśmienitym humorze. Ciągle była wtulona w Leona. Uśmiechnęła się na myśl, że ma tak wspaniałego przyjaciela. 
- Hej księżniczko. Jak się spało? - z rozmyśleń wyrwał ją głos szatyna.
- Wspaniale, a Tobie? - spytała z uśmiechem.
- Dobrze.
- Leon, a ty... będziesz przy mnie zawsze?
- Oczywiście, a czemu pytasz?

- Nieważne.
- Violu powiedz.
- Po co chcesz to wiedzieć?
- Bo się o Ciebie martwię.
- Po prostu.. śniło mi się, że tak po prostu przekreśliłeś naszą przyjaźń. - powiedziała ze smutkiem.
- Nigdy tego nie zrobię.
Nie odpowiedziała.
- Ufasz mi?
- Co ma jedno do drugiego?
- Dużo. Ufasz?
- Tak.
- To uwierz, że nigdy Cię nie zostawię.
- Na pewno?
- Na pewno - uśmiechnął się.
- Dziękuję. - powiedziała z uśmiechem.
***
- Violu jak tam w domu? - spytała Angie.
- Nie udawaj, że Cie to interesuje.
- Interesuje.
- Jakoś nie widać.
- Ciągle jesteś zła, że wyjechaliśmy?
- A żebyś wiedziała.
- Przepraszam.
- U mnie dobrze. I skończmy wreszcie tą bezsensowną rozmowę - dziewczyna rozłączyła się i rzuciła telefonem o łóżku.
- Ej Violu.. co ty taka zła? - spytał Leon wchodząc do pokoju.
- Angie dzwoniła i pytała co u mnie.
- A to źle?
- Nie jest moją matką, żeby się tym interesować.
- Violu zrozum, że ona i Pablo chcą dla Ciebie dobrze. Myślisz, że kto inny tak po prostu nie wiedząc nic o Tobie wziął by cię pod swój dach?
Dziewczyna westchnęła.
- Nie. - odpowiedziała zgodnie z prawdą.
- Ona pokazała Ci, że zależy jej na Tobie to ty pokaż to samo.
- Nie potrafię.
Chłopak podszedł do niej i ją przytulił.
- Mnie polubiłaś, a byłem dla Ciebie wredny. A oni są dla Ciebie mili i chcą dla Ciebie jak najlepiej. I uwierz, że woleliby zginąć niż żeby tobie działa się jakaś krzywda.
- Skąd wiesz?
- Znam ich odkąd się urodziłem.
- A co jeśli mi nie wybaczą?
- Nie mają Ci czego wybaczać. Bo mimo, że jesteś u nich krótko to kochają i traktują Cię jak własną córkę.
- Tak myślisz?
- Tak i radzę Ci to przemyśleć..
Pocałował ją w czubek głowy. Ostatni raz na nią spojrzał, a następnie wyszedł z pokoju.
***
Szatynka siedziała na trawie po turecku. Od godziny wpatrywała się w jeden punkt. Na uszach miała słuchawki. Muzyka zawsze potrafiła ją odprężyć. Nawet w tej sytuacji. Kiedy jej słuchała zamykała się w swoim świecie gdzie może robić co zechce. Dodatkowo w tym miejscu mogła się odprężyć. Zaczęła myśleć o tym co powiedział jej Leon. Miał rację. Ona od początku była dla nich niemiła, a oni chcieli dla niej dobrze. A ona po prostu zachowywała się nie fair. Zdecydowała, że spróbuje to zmienić. Ale wiedziała również, że będzie musiała podjąć decyzję. To dziś Marco ma się dowiedzieć co postanowiła Castillo. W swojej głowie rozważała każde za i przeciw. W sumie nie miała nic do stracenia. Musiała przyznać, że brunet był dosyć miły, przystojny. Wiedziała, że musi podjąć decyzję. Nagle poczuła na swojej szyi czyjś oddech. Przestraszyła się. Szybko wstała i się odwróciła. Jej oczom ukazał się Marco.
- Cześć Violu - mówiąc to pocałował ją w policzek.
- Cześć. Przestraszyłeś mnie.
- Przepraszam... Podjęłaś już decyzję?
- Chyba tak..
- I...?
♥♥♥
Hola chicas/chicos <3
Przychodzę do was z rozdziałem 16 ;D
Ha Ha ;D
Jak myślicie? ;D
Co odpowie Violetta? ;D
Czytasz - komentujesz - motywujesz <3
Do następnego <3
Adios misiaczki <33

31 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. UWAGA! Zanim zachowuję powagę: Szykuj się na dosyć długi komentarz (na jaki mnie stać). Mogą wystąpić duże ilości emotków.

      PIERWSZA! ;o
      Udało mi się, o tak Mary się udało :D
      Hue hue <3
      Eska w telewizji na fulla i tańczymy taniec Ally ;p
      "Caroline Wesley o Amor que sobrevivira todo ♥ – 1 minutę temu" - i taki zaciesz, gdy widzę, że jako pierwsza komentuje ;D
      Jak suuodko, razem spali <33
      Ha! Zgadłam! Wiedziałam, że przyjedzie brat (co do wcześniejszego rozdziału)
      Mary przewiduje <3
      Zgaduję, że się zgodzi, ale mam nadzieję, że da mu kosza.
      Leoś taki dobry ♥
      Vilu lama ;-; Ma przy sb Leosia, a leci do jego brata, pff.
      Rozdzialik zajebisty <3
      Ale ćśśś ja wcale nie wyklinam.. (jakby brat pytał ;p)
      Co by tu...
      Mam! Musisz Violkę wytresować. Ma być z Leosiem <3
      ŁOOO ale mam zmienne wyrażenia. Najpierw piszę "lubię czekać na Leonettę", a teraz się jej domagam .
      Co jak co, ale Leosiek jest dobrze wychowany <3
      Yea, mój Leosiek ♥
      Spalę żywcem Marco ;-;
      Ale przynajmniej mam pewność, że nie będzie Marcesci, oh yeah. Ja pochodzę od tych, co lubią Diegesce <3
      Dłuższy niż zazwyczaj o.o
      Ja się dziwie, że mój móżdżek na to stać o.o
      Dłuższego napisać nie mg, przepraszam ;c
      Rodzinka czeka ;-;
      Czekam na 17 <3
      Pozdrawiam ;**

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Druga juz po raz drugi xD
      Jest podium oh yeah! ;D
      Co!? Taka koncowka!?
      Karolino nie trzymaj mnie w niepewnosci! xd
      Powiedz nie! Powiedz nie!
      Inaczej bede musiala kupic sb skorzane czarne buty, skurzane czarne spodnie i czarna bandane...wiesz, gangster musi wygladac xD
      Ogolnie rozdzial wspanialy <333 i ty to wiesz ;)
      Ale doszlam do wniosku, ze to Ty zafundujesz mi te ciuchy, bo to ty niszczysz moja psychike robiac Marlette ;***
      Czekam na przelew xD
      I na next :)
      ~Madziuś <33

      PS: numer konta przesle ci telepatycznie XD adres na ktory masz wyslac ciuchy tez ;D a tak wgl to kup mi jakas dobra patelnie, kombajn i kielbase, co? Przydadza sie ;) a i masz moze kucyka na zbyciu? ;D najlepiej rozowy :D i ma umiec warowac i szczekac :) i ma miec dwa zlote zeby, i dredy, i ma umiec spiewac jak Bob Marley XD

      Pozdawiam ;)
      Buziaki ;**
      ~Madziuś <3

      Usuń
    2. Hahahaahhah XD
      Mam się Cb bać? xDD
      Bo się boję xD
      Dziękuję Madziu <3

      Usuń
    3. Coś ty! Jestem niegroźna ;D No chyba, że mi podpadniesz, albo zabierzesz słodycze -_- wtedy...grrr...strzeż się! ;**

      Usuń
    4. Hahah xD
      Taa xD
      Bardzo niegroźna xD
      Weź bo się boję z pokoju wyjść ;C xD

      Usuń
  3. Cudo *.*
    Tylko szkoda, że taki krótki... ;c
    No to co... do następnego ! ;D
    Chciałam już napisać 'Zajmuję, nie tykać' ale Mary mnie wyprzedziła... ;c
    Co ona odpowie Marco??
    Pewnie się zgodzi... ;c
    Ciekawa jestem co na to Leon ^^
    Będzie zazdrosny ! ;3
    Tak słoooodko ;3
    Dobra, nie zanudzam Cię już xD
    PS czekam na next (nie)cierpliwie xD
    Hahah xD
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Idealny <3
      Czemuuu kończysz w takim momencie ??? Ja się pytam dlaczegoooo ? :>
      Mam nadzieję, szczerą nadzieję, że ona się nie zgodzi.
      Może Viola wybaczy Angiee, lub nie wybaczy tylko zaufa xDDD
      Leonek taki pomocny ;*
      Zajrzysz do mnie?
      Całusy
      Marianna <3

      Usuń
    2. PS: Z niecierpliwością czekam na nexta <3

      Usuń
  5. Boski !
    Viola przy Leonie tak swobodnie się zachowuje i jest uśmiechnięta, a on się o nią troszczy ;3 Będzie miła dla Pabla i Angie ? Chciałabym aby powiedziała, że nie będzie z nim chodziła, ale coś mam przeczucie, że jednak powie tak :( Już czekam na kolejny rozdział ;***
    Pozdrawiam <333

    OdpowiedzUsuń
  6. KOCHAM!!!!! <33333
    Przytoczę fragmencik pewnej piosenki
    "I wanna thank you much!
    Thank you very much,
    Thank you very much" ~ Margaret ;pppp
    Naprawdę BARDZOOOOO dziękuję <3333333
    Ale jestem happy ^u^ a dzięki Tobie jeszcze bardziej xDDD
    Rozdział jak zawsze WSPA-NIA-ŁY!!!!!!!
    Ale co się dziwić przecież masz dar od Boga do pisania :)
    Leonettaaaaaaa!!!! (jako przyjaciele, ale mniejsza z tym i tak się cieszę)
    Czyżby Violka postanowiła być miła dla Angie i Pablo??? Hmmm... Poczekam, zobaczę :]
    Tak mi się wydaje, że będzie Marletta, ale nie jestem tego pewna na 100%
    Chociaż mam nadzieję, że powie coś w stylu "Przepraszam, Marcuś, ale nie. Znamy się za krótko i większość czytelników woli Leonettę"
    Huehuehue... Tata kupił mi pełno żelków i mocno mi odwala :DDDD
    Ogólnie wszystko jest super i mega no normalnie tak mega, że MEGAAAAAA!!!!
    Czekam na następny wspaniały rozdział <3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę Ewelinko <3
      Hahahah ja i dar pisania? xD
      Nie można kłamać xD
      Haha chyba te żelki Ci szkodzą xD
      Dziękuję ;3

      Usuń
  7. Cześć, siemanko! :*
    Wiem... Komentuję w kratkę xdd
    Przykro mi xd :* <3 Przepraszam ;* Jestem patentowanym leniem. Rozdział przeczytam, ale potem mi się komentować nie chce ;__; Bosz ;__; Cała ja xd
    Dobra... Koniec tej jakże mało interesującej histoii xd
    Rozdział? FANTASTYCZNY <333
    Leoś i Viola tacy słodcy *O* <333333333
    Cud, miód <333
    Dlaczego oni są tylko przyjaciółmi? Przecież jak będą parą byłoby o wiele lepiej! XDD
    A w sumie... Zapomniałam o Marco xd
    Jakby Violka z nim była byłoby nawet ciekawie *O* ;)
    Leon ma racje co do Pablo i Angie... :D

    Koniec mego głupiego koma! Nic mi nie wychodzi ;__; Nic ;__; Masakra jakaś ;__;

    No więc...

    PAPAP :* buziaki ;*

    Julson

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kom nie jest głupi ;*
      Jest cudowny ;*
      Dziękuję ;*

      Usuń
  8. Świetny rozdział! :)
    Podoba mi się przyjaźń Violetty i Leona, chociaż nie ukrywam, że chcę żeby byli razem :)
    Lubię czytać FanFiction o Violetcie i twój jest jednym z moich ulubionych :)
    Oby tak dalej! czekam na kolejny rozdział! :)

    jak będziesz mieć czas, możesz zaglądnąć na mojego bloga, dopiero zaczynam, więc przyda mi się każda rada :)
    http://droga-przez-czas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, witam ♥

    Rozdział wspaniały. Bardzo mi się podobał.
    Masz ogromny talent <3 Nic tylko pozazdrościć ^-^
    I... dawaj mi Siedemnastkę! ♥ Chcę wiedzieć co odpowie Violka xD Szczerze... to nie przepadam za Violettą i wgl.. ale w Twoich opowiadaniach ją toleruję <3 xD Po prostu nie lubię Violetty z serialu... ale u Ciebie jest w porządku ^-^
    To.. weny życzę! <3

    Nel

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne ;)
    Czekam na kolejny ;3

    ~ Alla

    OdpowiedzUsuń
  11. Caroline <3
    Rozdział znowu cudowny, genialny, wspaniały, niezwykły, świetny, niesamowity, idealny... (Z naciskiem na ZNOWU) ;*
    Piszesz naprawdę cudownie i uwierz, że czyta się Ciebie bardzo przyjemnie *o*
    Leon spał z Violcią i było im dobrze ^^
    Tak wspaniale to brzmi <3
    I potem jej doradził ;*
    On jest u Cb taki mega słodki troskliwy i w ogóle taki cudowny *o*
    A potem przylazł Marco ;/
    Jednak nie chcę , żeby byli razem!
    Za cudownego zrobiłaś Leosia <3
    Ale czuję, że powie tak, bo "nie ma nic do stracenia" ;c
    Ale przekonam się w następnym, na którego czekam niecierpliwie <3
    Buziaki ;*
    Katarina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah xD
      Nie można kłamać ;C
      Kłamiesz z tym cudowny itd. ;C
      Dziękuję <3

      Usuń
  12. Genialny blog
    rozdział cudo
    czekam na next

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz.
Te wasze wszystkie komentarze wywołują u mnie uśmiech na twarzy i zachęcają do dalszego pisania ♥
Dziękuję ♥