niedziela, 17 sierpnia 2014

Capitulo 9 [Amor que sobrevivira todo]

"Jeśli nie starasz się przełamywać barier, pewnego dnia to one skutecznie przyprą cię do muru."

- Cześć - usłyszała za swoimi plecami.
- Hej - powiedziała i natychmiast się odwróciła.
Ujrzała śliczną brunetkę ubraną w białą sukienkę w niebieskie kropki. Włosy miała rozpuszczone, a uroku dodawała jej błękitna opaska.
- Jak się nazywasz? I w ogóle co ty tu robisz tak na środku pola?
- Violetta i emm.. zgubiłam się. A ty jak się nazywasz?
- Francesca. Gdzie mieszkasz?
- Na ulicy Kolorowej 27.

- A ja 25. Mieszkam na obok Ciebie. Nigdy w życiu Cię nie widziałam. Nie wiedziałam, że państwo Saramego mają córkę.
- Ja dopiero się wprowadziłam i nie jestem ich córką.
- A kim.
- To najmniej ważne. Pomożesz mi wrócić?
- Jasne.
Violetta wstała po czym zaczęła iść za Francescą. Po około 20 minutach były na miejscu. Dziewczyna powiedziała zwykłe "pa" i poszła w stronę domu. Weszła do środka. Od razu zatrzymał ją głos Angie.
- Violu porozmawiajmy.
- O czym ja mam niby z wami rozmawiać?!
- Nie chcemy żeby tak było.
- Jak?
- Odpychasz wszystkich od siebie, odzywasz się do nas gorzej niż do psa.
- Nie zmienicie tego.
- Czemu?
- Tak po prostu.
- I widzisz? Zamykasz się w sobie.
- I dobrze mi z tym.
- Dobrze? Kiedyś zostaniesz sama. Zupełnie sama.
- Skąd wiecie czy akurat tego nie chcę?
- Bo żaden człowiek nie pragnie samotności.
- No to najwyraźniej ja jestem inna.
- Jesteś. Ale to nie oznacza, że musisz taka być.
- Nie zmusicie mnie do zmiany siebie.
- A szkoda.
- Tylko wam jest z tego powodu szkoda. Mi jest jedynie szkoda, że zostawiacie mnie z tym kretynem na 4 dni.
- Czemu go nie lubisz?
- Nie wasz interes. - powiedziała po czym poszła na górę.
Weszła do pokoju trzaskając drzwiami i usiadła na łóżku. Wzięła z półki długopis oraz pamiętnik którego otworzyła na odpowiedniej stronie.


Drogi pamiętniku!
Nigdy nie będę taka jaką by chcieli mnie widzieć. Angie i Pablo myślą, że poprzez jakąś głupią rozmowę zmienią moje zachowanie, zmienią mnie. Nie uda im się to. Jestem jaka jestem i nikt mnie nie zmieni. Boli mnie tylko to, że nie potrafią mnie zaakceptować taką jaka jestem. Każdy jest inny to normalna sprawa, różnimy się. Jestem wyjątkowa na swój sposób. Jak każdy. Ale ja nie jestem "każdy". A oni nie chcą tego zrozumieć. Dziwią się, że tak się wobec nich zachowuję. Nie znam ich, nie wiem o nich nic. Z dnia na dzień nie umiem tak po prostu im zaufać, uwierzyć, że chcą dla mnie dobrze. Nie umiem udawać świetnej córeczki. Po prostu nie potrafię. A jeśli Angie i Pablo nie umieją tego zrozumieć to ich problem. Nie muszą ze mną rozmawiać. Jest mi to niepotrzebne. Mam nadzieję, że kiedyś będzie lepiej.

Szatynka odłożyła niebieski notes na szafkę, a następnie wzięła swoją pidżamę i udała się do łazienki. Po wykonaniu wieczornych czynności położyła się w swoim mięciutkim łóżku po czym przykryła się kołdrą. Po jakimś czasie odpłynęła do krainy Morfeusza...
♥♥♥
Cześć ziomeczki <3
Rozdział krótki xD
Jak zawsze xD
To nie żadna nowość xD
Mam nadzieję, że rozdzialik wam się spodobał :)
Wiecie może co mam zrobić jeśli publikuję rozdział o  13, a wam się pokazuje po godzinie, że dodałam.
Ktoś wie co mam z tym zrobić?
Czytasz - komentujesz - motywujesz <3
Do następnego <3
Kocham was <3
Adios <3

24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Cóż za zaszczyt być pierwszą, czuję się taka szczęśliwa :**
      Na prawdę. Z ręką na sercu. Oznajmiam iż ten oto rozdział powyżej jest WSPANIAŁYYYY!!!! ^-^
      Viola poznała Fran, mam nadzieję, że się zaprzyjaźnią :)
      Ach te wpisy do pamiętnika są po prostu BOSKIE!!!! xpp
      Pomimo tego, że rozdział jest trochę krótki to bardzo mi się podoba <3333 zreszta jak każdy <333
      No wiesz, na pewno, że czekam na nastęony GENIALNY rozdział xDDD

      Usuń
    2. ;o
      Kocham Twojego bloga <3
      To dla mnie zaszczyt, że czytasz moją historię <3
      Kc <3

      Usuń
  2. Super !
    Fran znalazłam Vilu i tak blisko mieszkają :) Szkoda że tak się odzywa do Angie i Pablo :( Może podczas ich nieobecności polubi Fran i może Leona ? Już czekam na kolejny rozdział ;*** Co do twojego pytania nie wiem czemu ci się tak robi ;(
    Kocham Cię <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Heyy ;D
    Na początku... Przepraszam, że tyle nie komentowałam, ale miałam taki okres, że... szkoda gadać.
    No to tak... rozdziały przecudowne <3 Tylko szkoda, że takie krótkie ;< Jestem ciekawa, jak przeminie te ich 4 dni razem xD
    Dobra, ja się niestety nie mogę już rozpisywać, bo późna godzina, a jeszcze mam dużo rzeczy do zrobienia ;<
    Okey... To Paa <3 I życzę duuuużo weny ! ;***
    Pozdrawiam Andżelika .

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie nadążam komentować T-T
    Mówiłam, że napiszę coś pod każdym rozdziałem, ale, jak zwykle, nie wyszło >.<
    Wybacz :c
    Jakbym mogła spędzić trzy dni z takim chłopakiem, jak Leon, umarłabym ze szczęścia xD Nieważne, jak denerwujący by był ♥ xD
    Ciekawe, co się stanie, jak będą sam na sam *w*
    Do następnego <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejo
    Dopiero sie obudzilam i nie wiem co napisac xd
    Wrócę ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem!
      Troche mi to zajelo ale jestem xd
      No boszki no...
      Francesca! <333
      Jak fajnie ze ja dodalas <333
      Kolejne klotnie z angie? Czy mnie to dziwi?
      Ding! Ding! Ding!
      Tak pani w drugim rzedzie! Prosze jaka bedzie odpowiedz?
      Odpwiedz brzmi "nie, ani troche"
      Brawdo dla pani z drugiego rzedu!!! xDDD odpowiedz za 100 punktow ;D

      Weny <3
      ~Madziuś <33

      Usuń
  6. Może to też dziwne, ale sama nie dawno wstałam, a ja już przy kompie xD W piżamie jestem więc no... Przebiorę się i wracam :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siema, siema. Elo, elo! ;D
      Przepraszam, trochę mi to zajęło ;//
      Ale... Przynajmniej już nie jestem w piżamie! XDD
      Dobra.. :D
      Rozdział! JEST! CUUUUUUUUUUUUUDOOOOWNY! :D Nawet jeśli jest krótki ;) Powiem Ci, że długość nie ma znaczenia. Ważne, że coś dodajesz i ja mogę czytać te twoje cuda! *O* <333
      Angie jest dziwnaaa ;/ Chce zmienić innych? Może jak Viola nie będzie zamknięta w sobie to nie będzie sobą? A przecież to jet najważniejsze...
      FRANCESCA!!!!!!!!!!!!!! <333 Moja kochana <3 Moja ulubiona <33 Moja najwspanialsza <33 Kocham ją!!! ^^ ♥♥♥♥
      Pomogła Vilu ;>> Oł jea! :D
      Mieszkają obok siebie! :D ^^ <333333 Juppii! :D
      Nie rozumiem...
      Dlaczego Viola nie chce spędzać czasu z Leonem xD No nie rozumiem! XD Przecież on tylko jest zły i przecież on tylko jej niemiłosiernie dokucza.. TYLKO! XDD
      Czekam na nexta <33 Już się nie mogę doczekać ;**

      Buziaki! :* Życzę dużo weny! ;*

      Julson

      Usuń
    2. Bosz xD
      KC <3
      Ty mi zawsze umiesz poprawić humor <3
      Thank you very much <3

      Usuń
  7. Dobra pisze to czwarty raz i mam nadzieje ostatni - głupi blogger :/
    Wita moją utalentowaną przyjaciółke jak zwykle spóźnialska Kinga, ale wiesz ty tak szybko dodajesz, że ja nie nadążam xD
    Vilu i Fran się spotkały,
    Teraz będą the best frend forever i wszystko cacy ^^
    Wiesz co sobie pomyślałam?
    Że Fran i Leon są rodzeństwem no, bo Fran jest jej sąsiadką i Leon mieszka chyba w sąsiedstwie, więc...-ja i te moje domysły :D xDD
    Szkoda tylko, że Vilu kłóci się z Angie i Leonem, ale mam nadzieje, że niedługo specjalnie dla mnie ich pogodzisz ;]
    Czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Spotkanie Vilu i Fran.
    Jakie to urocze. ;D
    Cieszę się, że jednak nie odeszłaś z bloga. ;)
    Wiem mam spóźniony zapłon, ale zapomniałam Ci o tym napisać. ;*
    Ruda;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo Vilu i Fran Spotkanko ^^
    Mmm dawno tu nie byłam sorry ;*
    Zostałaś nominowana na moim blogu do LBA gratuluję <33 .
    http://leonviolettayfranymarcoo.blogspot.com/
    Kocham Cię ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Viola i Fran się spotkały *.* i są sąsiadkami :3
      Normalnie idealnie xDDD
      Mam nadzieje że się zaprzyjaźnią <33
      Rozdział wspaniały i cudny jak zawsze ;*
      Czy mówiłam Ci już, że masz WIELKI talent <333
      Całusy
      Marianna <33

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz.
Te wasze wszystkie komentarze wywołują u mnie uśmiech na twarzy i zachęcają do dalszego pisania ♥
Dziękuję ♥