czwartek, 14 sierpnia 2014

Nadzieja umiera ostatnia...

Cześć.
Pewnie nie spodziewaliście się tego posta.
Ale muszę wam to przekazać.
Dzisiaj bardzo pochopnie podjęłam decyzję o usunięciu bloga.
Płakałam kiedy pisałam tamten post.
Było to spowodowane.. nie ważne czym.
To jest tutaj najmniej ważne.
Kiedy czytałam te wasze komentarze uświadomiłam sobie coś.

To wy i ten blog pokazaliście mi, że marzenia się spełniają.
Moim marzeniem było prowadzenie bloga.
I udało mi się to spełnić.
Bloga traktuję jako mój drugi świat.
Świat w którym się zamykam, żeby odpocząć od rzeczywistości.
A co jeśli ktoś zniszczy mój mały świat?
Wtedy zniknie cząstka mnie.
Pewna ważna dla mnie osoba porozmawiała dziś ze mną na spokojnie.
I wytłumaczyła mi pewne rzeczy.
Dzięki niej zrozumiałam, że nie można rezygnować z marzeń, rezygnować z was.
Kocham was.
Pokazaliście mi, że warto walczyć o marzenia, że warto było przez 9 miesięcy prowadzić bloga.
Podobno nadzieja umiera ostatnia.
Wasza nie umarła.
Moja też nie.
W jeden dzień przekreśliłam całego bloga.
Wiem, że nie powinnam i za to was przepraszam.
Mam nadzieję, że wybaczycie.
Ale część z was może się cieszyć.
Wracam do mojego małego świata <3
Wracam do was <3

17 komentarzy:

  1. Kto ta osoba? ;d
    Czekam na rozdział ;pp
    Kc ;*

    ~ Alla

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeej, Kochanie, cieszę się <3
    Mam nadzieję, że już więcej nie najdzie Cię chwila zwątpienia i nie będziesz chciała odejść od nas <3
    Wiesz, że to, co napisałaś w tym poście było piękne? Każde słowo ♥
    Życzę Ci weny, komentarzy i coraz większej liczby wyświetleń <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie mowilam" nadzieja umiera ostatnia" nawet nie wiesz jak sie ciesze ze do nas wrocilas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wierzylam w to i moja nadzieja nie umarla jeszcze mocniej ta decyzja udowodnilas mi ze warto wierzyc nawet nie wiesz jak sie ciesze!!!!! Jestes genialna!!!! Strasznie sie ciesze!! I urzylas slow z mojego komentarza strasznie sie ciesze jeszcze raz skacze z radosci pod sufit
    Te amo :-*
    Vilovers <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak możesz!!! :'((((((
    To Twoja decyzja, ale ranisz nas wszystkich :
    Mimo tego trzymaj się ciepło i pamiętaj o nas ;')))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem o co dokładnie Ci chodzi :>
      Nie wiem czy dobrze zrozumiałaś :>
      "Wracam do mojego małego świata,
      Wracam do was"
      :>

      Usuń
  5. Bardzo się cieszę, że jednak postanowiłaś zostać tu z nami :) Powinniśmy dziękować tej osobie która Ci wszystko wytłumaczyła ;) Masz wielki talent i nie zmarnuj go :D Twoim marzeniem było założyć bloga i to się spełniło ! Mam nadzieję, że już nigdy nas nie zostawisz ;* Czekam na rozdział ;***
    Kocham Cię <333

    OdpowiedzUsuń
  6. I kurde juz na drugim blogu zawaliłam sprawę... Nie skomentowałam tamtego posta, przepraszam.. Wina mojego laptopa.. Tak strasznie się cieszę, że z nami zostajesz <3
    Liczę, że przez dłuugi czas będziesz prowadzić tak wspaniałego bloga <3
    Buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaaaaaaaaa <3 Zostajesz z nami <3 Nawet nie wiesz jak się cieszę ;* Zgadzam się z Veronicą - osoba, która przemówiłaś do rozumu Caroline kochamy Cię *o* A Ty Caroline jesteś cudowna, utalentowana i jedyna w swoim rodzaju i pamiętaj, że zawsze będą tacy, którzy będą nas krzywdzić, ale też zawsze będą tacy, którzy będą z Tobą na dobre i na złe, i tymi osobami jesteśmy my - Twoi czytelnicy <3 My w Ciebie wierzymy i nigdy nie zwątpimy ;*
    Jesteś niesamowita i bardzo utalentowana i nie zmarnuj tego ;* Naprawdę bardzo się cieszę, że zostałaś *o*
    Czekam na kolejny post od Ciebie, mam nadzieję z jakimś Twoim arcydziełem <3
    Buziaki ;*
    Katarina

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak! Zostajesz! Gdy wchodziłam na twojego bloga patrzyłam ze strachem na kręcące się kółeczko to myślałam (i łzy mi stały w oczach!) że będzie komunikat z bloggera: Niestety blog został usunięty. A tu nagle nowy post! Aaaaaaaaaaaaaaaa! Mam ochotę krzyczeć na całe gardło! Nigdy nie chciałam, żebyś odeszła! Jesteś wspaniałą utalentowaną pracowitą i cudowną dziewczyną! Nigdy więcej masz mi tu nie robić strachu, zrozumiano?!;)
    Powiem ci, że czytam ponad 35 blogów i ty też należysz do autorek tych blogów:)
    To na tyle nie będę cię zanudzać:) W każdym razie cieszę się że wróciłaś i pamiętaj że
    MOOOOOCNOOOO CIĘ KOOOOOOCHAAAAM!;*♥♡♥♡♥♡♥♡
    Papatki,
    Wasza Mańka:*

    opowiadanialeonivilu.blogspot.com--------------------> Lukniecie?;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawidlowo <33
    Mądra dziewczynka ;)
    Cieszę się :)
    Podziękuj tej osobie. Odwalila kawal dobrej roboty ;*

    ~Madziuś <3

    OdpowiedzUsuń
  10. PS: hehe mowilam ze DO ZOBACZENIA ;D
    Branoc :) kolorowych ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. JEST!!! SUPER!!!SUPER!!!! ŚWIETNIE!!! NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ NEXTU😊

    OdpowiedzUsuń
  12. O! MAMO!!!
    WIEDZIAŁAM!!! WIEDZIAŁAM!
    A mi tak smutno było... :C
    WRÓCIŁAŚ! PISZESZ! TO ZNACZY BĘDZIESZ PISAĆ! XDD AAA!!!!!!!!! ^^ <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333
    CIESZĘ SIĘ NIEZMIERNIEE!!!!!!!!!!!!!! <333333333333333
    Będzie dobrze ;*** <33 Trzymaj się <333

    No to czekam na twe cudo (czyt. rozdział xd)

    TRZYMAJ SIE MOCNO!!!!

    Julson

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz.
Te wasze wszystkie komentarze wywołują u mnie uśmiech na twarzy i zachęcają do dalszego pisania ♥
Dziękuję ♥