środa, 27 sierpnia 2014

Capitulo 19 [Amor que sobrevivira todo]

"Po co kłamać, skoro wystarczy mówić prawdę, by nam nie uwierzono?"

Rozdział dedykuję Andźelice <3

- Obejrzymy może jakiś film? - zaproponował Leon.
- Czemu nie - uśmiechnęła się.
Znajomi przenieśli się do salonu w którym zaczęli wybierać film.
- Horror?
- Wolałabym komedię.
- Okey to wybieraj.
- Może "Wszystko i od razu"?
- Może być.
Chłopak wziął od blondynki płytę i włożył do odtwarzacza. Oboje usiedli na kanapie i zaczęli oglądać.
Po około dwudziestu minutach przestali interesować się filmem i zaczęli rozmawiać. Czuli się wspaniale w swoim towarzystwie. Nagle ich spojrzenia się spotkały. Zaczęli się do siebie przybliżać. Kiedy ich usta były niebezpiecznie blisko złączyli swoje usta w pocałunku który oboje zaczęli pogłębiać. Nagle usłyszeli trzask drzwi. Natychmiastowo się od siebie oderwali i spojrzeli w tamtą stronę.
- Co wy tu robicie? - spytał Leon.
- Ja chyba wam przeszkadzam.. ja już pójdę - powiedziała blondynka.
- Ludmiła zostań.
Blondynka ostatni raz spojrzała na Leona po czym wyszła.
- My.. chyba przeszkodziliśmy. Jak coś to będziemy na górze - powiedział Marco i trzymając Violettę za rękę udali się na górę. 
Zły Leon udał się do swojego pokoju. Położył się na łóżku i zaczął wpatrywać się w sufit. Ona jest z Marco?! Nie mógł w to uwierzyć. Jego najlepsza przyjaciółka jest w związku z jego znienawidzonym bratem. Mimo, że nie mógł w to uwierzyć to niestety musiał to zaakceptować. Nagle usłyszał pukanie do drzwi. Kiedy powiedział "proszę" do jego pokoju weszła Violetta ubrana w fioletową pidżamkę.
- Można? - spytała z delikatnym uśmiechem.
- Czemu nie powiedziałaś mi, że chodzisz z Marco? - spytał prosto z mostu.
- Bo nie pytałeś. A czemu Ty nie powiedziałeś, że masz dziewczynę? - położyła się obok szatyna na łóżku i się w niego wtuliła.
- To nie jest moja dziewczyna.
- Wyglądało to zupełnie inaczej.
- Nie wierzysz mi?
- Wierzę.
- Moi rodzice prosili, żeby Ci przekazać, że przyjadą dwa dni później.
- Czemu?
- Nie wiem.
Przyjaciele porozmawiali jeszcze z godzinę, a potem (tradycyjnie ^^ XD) zasnęli w swoich objęciach.
♥♥♥
Hejo moi kochani <3
Teraz to już chyba naprawdę zabijecie XD
Za tą Marlettę i Leomiłę XD
Boję się was O_o XD
Ha ha ;D
Pocałunek Leomiły ^^
Cieszycie się? :D
Widzę jak się cieszycie :D ^^
Ale ja mam super obserwatorów :D
Madzia, Ewelinka i Mary pewnie już z łopatami idą O_o XD
Rozdział krótki bo.. bo tak :D
Bo piszę go prawie o 2 w nocy i nie mam, ani ochoty, ani siły pisać dłuższego :D XD
A i tak macie za dobrze bo macie rozdziały codziennie :D ^^ XD
Ale w rok szkolny się to pewnie zmieni xD
Bo idę do 1 gimnazjum ;C
I po pierwsze chcę mieć dobre oceny, 
a po drugie będę zaczynała lekcje o około 11, a kończyła około o 17 ;/
Masakra ;/
Ale jak będę miała czas to chętnie będę dla was pisała <3
Bo blog jest moim drugim domem, światem, a wy jesteście moją małą rodzinką <3
Kocham was <3
Czytasz - komentujesz - motywujesz <3
Do następnego <3
Adios misiaczki <333

31 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. JA CI CHYBA NAPRAWDĘ POMNIK POSTAWIĘ!!!!!!!! :DDD
      NA SERIO!!!! :D
      LEOMIŁA <3333
      O MATKO!!
      O JEZU *O*
      Zaczęłam skakać z radości przy tym pocałunku ^^ <33
      Tylko szkoda, że Marco i Violetta im przeszkodzili ;c Oni źli! XD
      Oł jea <3 Marletta i Leomiła forever <3
      Ja chyba naprawdę jestem inna ;c
      UUUU! Leoś zły xd
      Tsa... Tradycyjne zaśnięcie razem xd Zaraz... A Marco nie będzie zazdrosny? xd

      Nie martw się... Ja Cię obronię! XDD Obronię Cię swoją motyczką B| :3 Ja miszcz :3 xdd Ale lepiej schowaj się pod łóżko xd Ostatnio trzymałam motyczkę... Wiesz co? Lepiej zamknij się w łazience, albo ucieknij przez okno xdd Bo ta moja obrona, może trochę nie wypalić ;// No cóż... Będę się starała xd

      Rozdział boski <3
      Czekam na kolejne cudo <3

      Buziaki ;* <333

      Julson

      PS
      Oł jea! W końcu pierwsza *O* *-* :3

      Usuń
  2. Boski ;)
    Pocałunek Leomiły ! Idę poszukać moich grabi ^^ Znowu usnęli u Leosia w pokoju i wtuleni w siebie ooo *-* Czekam na kolejny rozdział !
    Kocham Cię <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks ♥
      Hahah XD
      To ja idę się schować do szafy XD

      Usuń
  3. Arcydzieło<3
    Zabiję cię za tą Leomiłę i Marlettę! :< Nawet zazdrośni o siebie nie są. XD :<
    Leoś i w Vilu <33333
    Chcę next! xd
    Zapraszam do mnie ;***
    Pozdrowioonka<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchas gracias <3
      Dobra okey XD
      To ja idę się schować do szafy XD

      Usuń
  4. Karolinka ja do Ciebie nie idę z łopatą ;) Ja idę do Ciebie z kijem hokejowym czy jak to tam... xd ;*
    Słoneczko jeśli Ci życie miłe to nie zaglądaj pod łóżko, wynajęłam Trynkiewicza ;* Musiałam mu dopłacić, bo nie interesuje się dziewczynami ;_;
    Kotenienku pod koniec (Leonetta ^^) najlepsze <33
    Przepraszam, że dopiero teraz komentuje, ale musiałam wykopać dołek pod stodołą.. Hue hue ;*
    Podaj swoją szerokość i długość
    xD
    Ale rozdział i tak wspaniały ;*
    Krótko, bo mam jeszcze spotkanie z zakładem pogrzebowym.
    Trzymaj się ;** <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuj <3
      Hahahah XD
      Dzięki za chęć zakopania mnie XD

      Usuń
    2. Karolinko*
      Głupi telefon ;_;
      Ps. Podaj dokładne wymiary długości, bo mam zarąbistą trumnę ;*

      Usuń
    3. Dziękuję* XD
      Wzrost 176 cm, a szerokość nwm XD

      Usuń
    4. jakby co możesz wziąść młotek... kupisz trumne a ja załatwie nagrobek, ok?

      Usuń
    5. Hahah dzięki za chęć zakopania mnie XD

      Usuń
  5. Eeeeeeeee!!!!!!
    Wiesz, że ja mamw domu zestaw garnków, patelnię, miotłę i inne przydatne przedmioty?!
    I chyba znalazłam ofiarę, żebym mogła ich użyć... ;o
    Buhahahahahhah ^^
    Ale poważnie?! Leomiła i Marletta?! Gorzej być nie mogło ;c
    Ale zazdrość Leona mimo wszystko jest słodka ^^
    Bo to jest zazdrość, choć on o tym nie wie ^^
    Mimo to wszystko.. Jak są scenki Leonetty to są mega słodkie *o*
    Załagodziłaś swoją sytuację, ale i tak mam przygotowane moje narzędzia zbrodni i one tylko czekają, żebym ich użyła ^^
    Więc uważaj skarbie ;*
    Mam nadzieję, że mi zrobisz nexta takiego jak trzeba <3
    Czekam an niego *o*
    Buziaki ode mnie i moich narzędzi ;*
    Katarina

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej. Haj. Helloł *-*
    Tak szybko dodałaś ten rozdział, że nawet nie zdążyłam przeczytać poprzedniego, a co dopiero skomentować ://
    Tralalalala.... Ten rozdział, co ja piszę wszystkie rozdziały zasługują na ocenę 6+++
    Już myślę o ocenach i o tym jak będę się uczyła dlatego przyznałam Ci tą ocenę. Jestę nauczycielkę xpppp
    Leomiła cmoku, cmoku, cmoku :*:*:* a tutaj Marletta im przeszkadza xppp
    Teraz Leon i Viola są teraz w osobnych zwiazkach, ale i tak śpią razem.
    Wąteczek Leonetty musi być, oczywiście jako przyjaciół, ale jest *-*
    Ja nie idę z łopatą, ja jadę na rowerku. Teraz sobie zrobiłam przerwę, weszłam na Twojego bloga i chyba muszę przyśpieszyć. Jeszcze nawet nie wiem gdzie jadę, dlatego mogłabyś podać adres. Bo jak narazie jeżdżę bez celu a ludzie się krzywo na mnie patrzą xDD
    Czekam na następny wspaniały rozdział. Czekam. Czekam. Czekam. Czekam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewelino <3
      Hahahaha zapomnij, że ci podam adres ;P XD

      Usuń
    2. Zobaczysz kiedyś Cię znajdę xpp
      Wtedy ja się będę śmiała :DDDD
      Ale możliwe, że wtedy Leonetta będzie już razem :/
      Wtedy już nic Ci nie zrobię, ale przynajmniej Cię odwiedzę xx

      Usuń
  7. Szykuję ci nagrobek
    Wrócę :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okey, wykopany ;)
      Dzisiaj niestety (lub stety) krotko bo dziwnym trafem chce mi sie spac :/
      A to dziwne, chociaz z drugiej strony spalam tylko 4 godziny (cala noc nie spalam i zasnelam dopiero o 5:30 nad ranem) + caly dzien lazilam po miescie i nie podobalo mi sie to (a ja lubie chodzic po miescie xd) (moze nie podobalo mi sie bo chodzilam nie po moim miescie? XD) (ty wiesz co? Nawiasow nie czytaj xD) dlatego dopiero teraz nadrabiam koma - pisalam z auta ;D
      Nie mam sily na nafazowanie i mam jakis cienki nastroj ;/
      Wiec tak:
      Rozdzial jak zwykle cudny ;)
      To sie nie zmienilo :*
      Tak samo jak znienawidzone parringi :X
      I jeszcze calus? Ty chcesz zebym ja na zawal zeszla!? Bardzo niefajnie, nie...
      Nosz kurna ja ci tu grob kopie, gleboki ze nie wiem, a im wiecej dajesz rozdzialow z nieleonetta stwierdzam, ze musze wykopac glebszy! XD
      Jak juz spiszesz testament to zamawiam twoje pomysly na dalsze rozdzialy, twoj zapas czekolady i twoja zajebistosc i chociaz czesc twgo twojego swietnego charakteru ;)
      Sorry ludzie zaklepane :)
      Haha ale sie podlizuje xD
      W kazdym razie czekolada MUSI byc ;**

      Kocham ;*
      Branoc <3
      ~Madziuś <3

      Usuń
    2. Thanks ♥
      Dobranoc kochana <3
      Ja i świetny charakter? xDDD
      Ja i zajebistość? XDD
      Nie można kłamać ;C xD
      Musze Cię zaskoczyć ;D
      Nie jem czekolady ;P
      Kc <333
      Dobranoc Madziu <3

      Usuń
  8. Muchas gracias <3
    Hahahah to ja idę się schować xDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne :3
    Ja od 8 do 16... To nie jest sprawiedliwe :/
    CEkam na kolejny ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale słooooodkie <333
    Czekam na next!
    Cudo *.*
    Jeszcze ta końcówka ;x
    Ale, że ON z NIą? A ONA z NIM?
    ;ccc
    Hah xD
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uduszę.!
    Po prostu uduszę. !
    LEMIŁA. ! -,-
    Nie.. !!!
    Ale dobrze że Marletta [ -,- ] im przerwała .. bo nie wiem co by się tam wydarzyło. !
    Weny... !

    Pozdro i Buziak. :*
    K. Blanco. <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz.
Te wasze wszystkie komentarze wywołują u mnie uśmiech na twarzy i zachęcają do dalszego pisania ♥
Dziękuję ♥