czwartek, 14 sierpnia 2014

KONIEC BLOGA!

Przepraszam was wszystkich.
W tym momencie już nie mogę prowadzić bloga.
I nie wiem czy w ogóle do niego wrócę.
Przepraszam, że was zawiodłam.
Dziękuję za 60 tys. wyświetleń oraz 64 obserwatorów.
Kocham was wszystkich, ale muszę odejść.

PRZEPRASZAM.
Trudno mi jest to zrobić, ale jest to konieczne.
Do końca dnia blog zostanie usunięty.
Dziękuję każdemu z osobna, że byliście, wspieraliście mnie, czytaliście, komentowaliście.
Mój czas na bloggerze się skończył.
Mam nadzieję, że każdy z was to rozumie.
Kocham was <3
Ale żegnajcie.. być może już na zawsze.
Dziś blog zostaje usunięty.
Karolinka się z wami żegna.
"Adios" <3

13 komentarzy:

  1. Probuje cie zrozumiec, ale nie moge. Przez ciebie dostalam bzika na punkcie twojego bloga kazdego dnia wstaje rano i sprawdzam, czy nie dodalas czegos nowego, kilka razy budzilam sie nawet w nocy zeby to sprawdzic. Prosze nie odchodz, rozumiem ze masz moze jakas blokade ale moze noe musisz podejmowac pohopnych decyzji. Prosze wez sobie te slowa do serca! Zrob sobie przerwe, zawies bloga, ale blagam nie odchodz, nie usuwaj prosze!!!!! Kocham twojego bloga probowalam dodac komka pod poprzednim rozdzialem ale nie moglam i wyskoczyla mi notka blagam nie odchodz!!!! Probowalam cie zrozumoec, ale jednak nie potrafie.
    Vilovers <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że odchodzisz wielka szkoda :( Ten blog jest cudowny tak samo jak historia i autorka ;) Będę tęsknią za tobą i blogiem ale musisz mieć jakis powod ! Mam nadzieję że jeszcze kiedys cos napiszesz bo masz wielki talent ;***
    Papa kocham Cię <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze cie rozumiem, ale ty tez postarak sie zrozumiec mnie i mysle, ze tez inne twoje czytelniczki, ze bardzo lubimy twoje opowiadania i zabardzo mie chcemy, zebys usuwala bloga! Ale skoro jiz musisz :-( bede tesknic, choc w glebi duszy mam nadzieje ze zmienisz zdanie i jednak nie usuniesz bloga tylko moze zrobisz soboe jakas przerwa, wakacje, urlop, nie wiem prosze cie przemysl to
    I do innych tak wiem, ze nadzieka matka glupich, ale ja mam co do tego inne zdanie nadzieja umiera ostatnia, dlatego ja ciagle w ciebie wierze!!! :-*
    <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda ze usuwasz. Pieknie piszesz. Usuniesz a pozniej będziesz zalowac bo nie bedziesz mogła wrócic do tych wszytskich komentarzy, postów... Głupota ;P - twoje słowo...

    ~ Alla

    OdpowiedzUsuń
  5. EEEEEEEJ NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! :C
    Bo się zaraz poryczę no ;((
    Dopiero co zaczęłam czytać, byłam normalnie zachwycona twoim opowiadaniem, a tu, nagle odchodzisz ;CC
    a tak czekałam...
    Próbuję Cię zrozumieć... Nie potrafię.
    Dlaczego marnujesz swój talent? Dlaczego dalej nie będzie pisała? :c
    No dobra... Może trochę rozumiem, ale narawdę... Wielka szkoda.
    I jeszcze usuwasz.. ;(((
    No jeju! :CCC
    Tak mi się smutno zrobiło.
    Mam nadzieję, że wrócisz ;**

    Powodzenia!

    Julson

    OdpowiedzUsuń
  6. A możesz chociaż zostawić bloga? Nie przeczytałam jeszcze wszystkich rozdziałów:(
    SMUUUUUUTAMM:(; (; (; (

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę, chociaż zostaw bloga :c
    Niech inni mają szansę przeczytać wszystkie dzieła, które napisałaś :c
    Od odejścia nie będę cię odsuwać. Sama dobrze wiem, że czasami nadchodzi taki czas, kiedy trzeba coś skończyć.
    Jednak żałuję, że postanowiłaś opuścić bloga. Bardzo podobało mi się to, co pisałaś. Szkoda, że nie będę mogła przeczytać następnych rozdziałów z nowej historii :c
    Mam nadzieję, że kiedyś zdecydujesz się wrócić ♥
    Ciao <33

    OdpowiedzUsuń
  8. ;(;(;(;( Nie usuwaj go chociaż...;(;(;(;(;(;(;(;(;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem dlaczego odchodzisz, ale skoro mus to mus :(
    Tez mam problemy i juz nie raz rozwazalam odjescie.
    Bo skoro odchodzisz to cos jest nie tak prawda? :( lub brak czasu. Nie bede gluwkowala dlaczego, ale smutno mi :( jestes wspaniala osoba, jedna z najwspanialszych, jakie poznalam na bloggerze :) moja ulubiona moge powiedziec <3 nie poznalam cie na zywo (szkoda ;)) ale moge smialo stwierdzic, ze jestes mega pozytywna, przyjacielska i bardzo sie ciesze ze mialam z tb stycznosc (chociaz krotka) :)
    Nie usuwaj bloga. Niech inni tez maja szanse poczytac te twoje cudenka ;) a gdyby sie stalo ze chcialabys wrocic, bedziesz zalowac ze go usunelas. Z reszta wlozylas w niego sporo pracy i serducha co? :) nie moze sie to zmarnowac <3
    Albo kiedy bedziesz miala zly humor, bedziesz smutna, wsciekla, albo po prostu bedzie ci sie nudzilo odwiedzisz go, poczytasz te wszystkie mile slowa, moze nawet czasem zatesknisz (mam nadzieje) :* zostaw go chociaz dla tych milych slow, ktore powiedzmy otwarcie, potrafia poprawic humor i wywolac usmiech na twarzy ---> :) <--- przemysl to ok? :)
    Pewnie: najchetniej to walnelabym ci tu spam (ktorych nie cierpie ale tu akurat bylby on wskazany xd) w ktorym blagalabym cie o to abys zostala, pozniej nawrzeszczala na cb i zaczelabym ci grozic ze ci walne kombajnem, nastepnie ze cie rozumiem, ale czy to by pomoglo? Jesli tak to mi to napisz a ci pospamuje. ;D do uslug :)

    Kocham <3
    DO ZOBACZENIA
    ~Madziuś <333

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie będę Ci mówić, że masz nie odchodzić, bo na pewno nie przychodzi Ci to łatwo i jest jakiś powód ;c
    Ale nie usuwaj bloga ;c Zawieś, cokolwiek, ale nie usuwaj bloga...
    Żebyśmy chociaż mogli wracać do twojego opowiadania...
    Chociaż na to nam pozwól...
    A jeśli nie - proszę zastanów się jeszcze ;*
    Być może jeszcze kiedyś do nas wrócisz, my - Twoi czytelnicy - będziemy czekać <3
    Żegnaj! ;(
    Albo do zobaczenia? ;c
    Katarina

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję wam wszystkim <3
    Wy i ten blog pokazaliście mi, że marzenia się spełniają ♥
    Z całego serduszka wam za to dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz.
Te wasze wszystkie komentarze wywołują u mnie uśmiech na twarzy i zachęcają do dalszego pisania ♥
Dziękuję ♥